Начало Moto News MotoGP: Лоренсо разби бариерата от 2 минути на Сепанг

MotoGP: Лоренсо разби бариерата от 2 минути на Сепанг

43
0

Пилотът на Movistar Yamaha MotoGP Хорхе Лоренсо бе най-бързият пилот от втория тестов ден на пистата Сепанг, като постигна 1:59.963. Испанецът бе първият пилот, който слезе под бариерата от 2 минути за обиколка на тестовете тази година.

Вторият тест започна с хладно и облачно време, но с голяма влажност в средата на деня. Затова и за известно време изпитанията бяха забавени, но след това в последните два часа имаше сериозна активност на пистата.

Лоренсо постигна най-доброто си време около 11 часа на сутрешната част от сесията. Той подобри с над половин секунда времето си от вчера. Заводският отбор на Yamaha изпробваше нови компоненти и настройки на електрониката, за да могат да удължат живота на гумите. За разлика от своя съотборник, Валентино Роси бе значително по-бавен и стана 6-и, но свърши отлична работа, според плановете на отбора.

Андреа Довициозо от Ducati Team даде най-добро време рано през деня с машината GP14.3 и остана втори в класирането с време 2:00.015, което е с 6 десети по-добро постижение от първия ден. Колегата на Дови – Андреа Яноне стана 5-и със същата машина, като бе по-бърз със повече от секунда с времето си от сряда.

Световният шампион в MotoGP Марк Маркес стана 3-и, като работи с два различни байка, като правеше настройки на RC213V. Другият пилот на Repsol Honda Дани Педроса продължи да работи с три версии на RC213V, докато Маркес сведе селекцията си до два прототипа. Педроса стана 4-и за деня.

Междувременно пилотът на Monster Yamaha Tech 3 Пол Еспаргаро катастрофира на завой 9 в края на деня. Вчера той също направи лека катастрофа. Испанецът обаче има 7-о време и работеше с два варианта на шаситата. Кал Кръчлоу от екипа на CWM LCR Honda работеше по стабилността на задната част при влизането в завоите и премахване на приплъзването, а също и върху разпределението на теглото и промяната му, когато спира с двигателя на RC213V. Той даде 8-о време. Пол Еспаргаро, колегата на Брадли Смит караше здраво, въпреки болката в контузения глезен, кйто изпитва още от вчерашната сесия. Той обаче влезе в топ 10 – 7-и.

Пилотът на NGM Forward Racing Щефан Брадърл стана 11-и и бе най-бърз от пилотите в категория Open. Германецът правеше настройки и се адаптираше към новата електроника за Open, въпреки че използваше двигател на Yamaha от 2013 г. Новият двигател ще бъде доставен на тима му преди първото състезание за този сезон. Скот Рединг от Estrella Galicia Marc VDS Team също работи здраво със заводския прототип RC213V, като финишира 14-и.

Отлични времена постигна пилотът на Suzuki Алекс Еспаргаро, който се фокусира върху развитието на шасито. Той подобри времето си от първия ден с около секунда и зае 10-о място.

Във втория ден в испанецът Алваро Баутиста бе най-бързия пилот за Aprilia Racing Team Gresini, но остана 17-и. Той реши да зареже дизайнът на рамата за 2015 г., защото е с нея моторът е труден за каране и не се представя добре с електрониката. Той предпочита версията за 2014, която тества през ноември с пневматичните клапани. Талантливият новак в MotoGP Маверик Винялес продължи да се адаптира върху машината за на MotoGP. Той завърши 15-ти, като  подобри времето си с над секунда и завъртя 56 обиколки.

Топ 10 във втория ден на Сепанг

  1. Хорхе Лоренсо (Исп) Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1:59.963
    2. Андреа Довициозо (Ит) Ducati Team (Desmosedici GP14.3) на 0,052, 2:00.015
    3. Марк Маркес (Исп) Repsol Honda Team (RC213V) на 0,183, 2:00.146
    4. Дани Педроса (Исп) Repsol Honda Team (RC213V) на 0,297, 2:00.260
    5. Андреа Яноне (Ит) Ducati Team (Desmosedici GP14.3) на 0,428, 2:00.391
    6. Валентино Роси (Ит) Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) на 0,713, 2:00.676
    7. Пол Еспаргаро (Исп) Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) на 0,996, 2:00.959
    8. Кал Кръчлоу (Вбр) CWM LCR Honda (RC213V) на 1,095, 2:01.058
    9. Брадли Смит (Вбр) Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) на 1,135, 2:01.098
    10. Алекс Еспаргаро (Исп) Team Suzuki MotoGP (GSX-RR)  на 1,381, 2:01.344