Начало Moto News Harley Davidson с пълна гама за 2015 г. на Mотосалона в София

Harley Davidson с пълна гама за 2015 г. на Mотосалона в София

63
0

Легендарните мотоциклети Harley Davidson са съвсем отскоро на българския пазар, но за по-малко от година вносителят им у нас спечели доверието на килентите. Затова никак не е случайно, че Harley Davidson ще представят на огромния си щанд на Първия мотосалон в София пълна гама от новите си модели за 2015 г.

Един от най-интересните мотоциклети, които Harley Davidson ще представи в международния изложбен център е Street 750VIVID BLACK. Този черен мотоциклет е с улично излъчване, което се забелязва отдалеч. Задвижван е от новия двигател с водно охлаждане Revolution X, с 6-степенна трансмисия, специално тунинговани амортисьори, рама и окачване за остри завои и бързи движения. Той е създаден да се справя безпроблемно с натоварената градска обстановка. В допълнение седалката е ниска, а контролните уреди са центрирани и поставени леко напред, за да осигурят на ездача пълна увереност. Обърнатите нагоре ауспуси издават неповторимия звук на Harley, а богатата, наситена боя подобаващо завършва цялостната картина.  Дължината на машината е  2225 мм, височината на седалката 709 мм, обема на резервоара  13,1 л.

Друга забележителна машина ще бъде XL883N IRON 883. Това е подвижен, лек и колкото се може по-тъмен Harley Davidson. Iron 883™ прилича на опитен уличен боец, създаден за феновете на минимализма. Двигателят му, страничните капаци, предната вилка, летите алуминиеви джанти, скосените калници и ръкохватките в стил „драг“ са изцяло черни. Позата за каране е агресивна, също като цената му. Това е неподправен, изчистен, расов Harley, готов да завладее града.

Преди 5 години бе създаден XL1200X FORTY-EIGHT, а вече стана класика. Причината за името Forty-Eight (48) е годината, в която за пръв път бе представен прочутият му резервоар  „фъстък“. Истински градски боец, неговата отличителна стойка, както и пъргавото управление, се дължи до голяма степен на късото му шаси, сниженото предно окачване, ниския профил, единичната седалка и дебелите гуми. Споменатият резервоар от 1948 г. е над големия 1200-кубиков двигател Evolution. Нови за 2015 г. са огледалата под ръкохватките, както и още много неща, които са от специалната колекция Dark Custom.

Дебел по име, заплашителен по природа – FXDF 103 FAT BOB. Този голям, дързък звяр запазва черния стил на своите братя от колекцията Dark Custom, но по свой начин. Мотоциклетът има двоен преден фар за допълнителна видимост, а мощният 1690-кубиков двигател гърми през изпускателна система Tommy Gun 2-1-2 и осигурява зашеметяваща производителност. Отпред има мускулести вилки и 16-инчова предна джанта с два диска и обвита в 130-милиметрова гума. Отзад има скосен калник, а двете колела са с поръчкови гуми Dunlop. Това е Fat Bob.

Breakout е дълъг, нисък и няма търпение да тръгне. Създаден с мисъл за драг-мотоциклетите Gasser от 50-те и 60-те. Той има широка задница със снижени амортисьори и скосен заден калник, за задната гума, широка 240 мм. Дебелите и широки ръкохватки са създадени специално за този мотор и поставят ездача в агресивна поза с ръце, протегнати напред. Този мотор има мускулесто присъствие във всяко отношение и изпипана инженерна изработка, която включва високопроизводителен съединител с хидравлика и всевиждащ светодиоден кварцов халогенен преден фар, който показва пътя към свободата.

Ultra Limited Low е мотоциклет, който дава възможност на човек с по-нисък ръст да се наслади на всички удоволствия на Electra Glide Ultra Limited? Моторът е напълно ново предложение за 2015 г. и е поредният чудесен резултат от проекта Rushmore. Окачването е снижено, ръкохватките – изтеглени, седалката – по-ниска, добавена е удължена странична стойка, разместени са стъпенките и е намален диаметъра на ръкохватките. Сега моторът е подходящ и за по-ниски ездачи, но няма никаква разлика с големия събрат.

CVO Road King от 2014 г. е върховният круизер. Като част от проекта Rushmore, той има нов дизайн от 2014 г. за повече комфорт, повече мощност, по-добро спиране и маневреност, както и по-класически стил. Новият високо ефективен двигател Twin Cam 110 предоставя 1800 куб. см, повече въртящ момент при ниски обороти, повече мощност при изпреварване, както и свръх-плавно превключване от 6-степенната трансмисия Cruise Drive.

CVO Street Glide е един от най-популярните модели. Сега с новата аудио система, със страхотен, чист звук от чифт 300-ватови усилвателя, преминава през персонално тунингован еквалайзер и излиза от четири трипосочни високоговорителя с по два усилвателя, монтирани отпред и отзад.

CVO Road Glide Ultra за 2015 г. е с допълнен с новия повдигач на ръкохватките, въпреки че списъкът с характеристиките и функциите е доста голям. Той включва 1800-кубиков двигател Screamin’ Eagle, нагреваема седалка и други екстри.

Night Rod Special от 2014 г. е внушителен и мощен драг-мотор. 1250-кубиковият двигател Revolution с течно охлаждане осигурява невероятен въртящ момент, а умно прикритата ABS система и спирачките Brembo гарантират плавно спиране. Той има и ниски ръкохватки в стил „драг“ с ергономичен дизайн, които поставят ездача в агресивна, но комфортна поза на каране.