Карлос Сайнц не смята, че преминаването му във Ферари е крачка назад в неговата кариера. Карлос замени напусналия след края на сезон 2020 Себастиан Фетел. Испанецът се сбогува много емоцционално с тима на Макларън след състезанието в Абу Даби. Самият Сайнц заяви, че не се тревожи каква ще бъде обстановката в тима от Маранело в сравенение с тази при Макларън.
Себастиан Фетел започна силно кариерата си във Ферари, но редицата промени и все по-голямото изоставане от Мерцедес не се отразиха добре на немския пилот. Друг голям фактор, който прекърши германеца бе идването на Шарл Льоклер. Монегаскът се справи по-добре с управлението на болида и постепенно се утвърди като първи пилот в италианския екип. Това доведе до решението договорът на Фетел да не бъде продължен след 2020 и да бъде заменен от Карлос Сайнц.
„Ферари не са отбор, който „изяжда и поглъща“ своите пилоти. Ако видите кариерата на Фетел, кой не би искал да прекара толкова години в този легендарен тим. Не съм прекарвал в повече от две години в един и същи тим. Ако Ферари наистина „изяжда и поглъща“ състезателите си, то какви са тогава останалите екипи?“, заяви Сайнц.
„Фернандо прекара пет години в италианския отбор и все още е много добър пилот. Разбира се, искам да създам подобна приятна среда, каквато бе в Макларън. Вече имам опит в създаването на работен екип и се надявам това да се пренесе във Ферари. Ще дам всичко от себе си, за да се измъкнем от тежкото положение, в което се намираме“, каза испанският състезател.
Карлос похвали бившия си отбор за това, че го е направил по-добър и последователен пилот.
„Престоят ми в Макларън бе невероятен. Подобрих представянето си в квалификациите и състезанията. Направих голям прогрес и успях да се кача на подиума. Стабилността в екипа ми позволи да се чувствам доста комфортно и да свикна с колата по-бързо. Сърдечно им благодаря за прекрасните две години, коити прекарах при тях.“, завърши Карлос Сайнц.
Join us as we go behind the scenes for @Carlossainz55 ’s first seat fit in his new office 🎬🏎
#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/aPtDwz44o9— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) December 22, 2020