Двигателят в автомобила на Шарл Льоклер е сериозно повреден след инцидента в първия завой на пистата Хунгароринг в неделя. Това са показали анализите, направени в Маранело. Пилотът на Ферари стана жертва на мелето в началото на Гран при на Унгария. Той беше отнесен от Ланс Строл и при завъртането на Даниел Рикиардо, след излитането на Валтери Ботас.
„Проверката на колата с номер 16, извършена вчера в Маранело, показа, че двигателят е непоправимо повреден и не може да се използва отново“, заявиха от италианският екип във вторник.
„Това е допълнителен удар за Скудерия Ферари и пилота от Монако, добави екипът. Тази щета има своето финансово въздействие, а също така и чисто спортни последици, като се има предвид, че в оставащите 12 състезателни уикенда през този сезон е много вероятно отборът да бъде принуден да постави четвърти двигател с вътрешно горене в SF21 на Шарл. По този начин ще понесе и наказание на грида.“
От Хонда изразиха сериозни притеснения относно състоянието на моторите на Макс Верстапен от Силвърстоун и Серхио Перес от Унгария.
В Милтън Кийнс обмяслят да отправят молба към ФИА за компенсации след инцидентите и щетите по колите на екипа в инциденти за които нямат вина.
След удара на Силвърстоун, Кристиан Хорнер изчисли, че „сметката за ремонт“ възлиза на 1,3 милиона паунда. Те трябва да излязат от бюджета на тима. След инцидента в неделя той заяви, че извинението на Волф и Мерцедес би трябвало да се изрази в плащане на сметката.
Льоклер също бе невинна жертва в неделя и според Матия Биното би тябвало това някак да се вземе под внимание.
„Мисля, че има смисъл от дискусия в най-близко бъдеще с другите шефове на отбори, ФИА и Ф1, заяви Биното пред италианските медии. Очевидно, ако не сте виновни, наличието на такива щети в горната граница на бюджета е нещо, което сега е още по-тежка последица“. „Но трябва ли да добавим изключения? Не съм сигурен, че това е решението, призна той. Мисля, че може да бъде много трудно да бъде контролиран след това процеса“.