Хелмут Марко е на мнение, че възрастта на Люис Хамилтън ще му се отрази в една нова битка с Макс Верстапен. Седемкратният световен шампион навърши 37 години в началото на януари. Нидерландецът е на 24, което според Марко ще окаже влияние върху представянето.
Навършващият през април 79 години съветник на тима на Ред Бул разказа пред Йостеррайх Цайтунг, че се е опитал през зимата да си почине от натоварения сезон 2021. Доста време е изкарал в гората. Австриецът е споменавал, че едно от заниманията в свободното му време е да се разхожда в околностите на Грац с моторна резачка. Тази година добави и санаториум към почивката, но вече е напълно съсредоточен върху предстоящата състезателна година.
„Промените в техническия регламент са радикални по своя характер, а от компютърни модели е трудно изобщо да се правят някакви преценки. Макс обаче е световен шампион и ще е още по-силен.“
„Хамилтън направи невероятно силна втора половина на сезон 2021. Трудно ми е да си представя, че ще продължи да се представя на такова ниво. Сега е в пикова форма, но скоро възрастта ще си каже думата“, заяви Марко
View this post on Instagram
Австриецът коригира в това интервю свое друго изявление отпреди няколко седмици. В интервю за австрийското списание Ауторевю той заяви, че Хонда ще произвежда задвижващите системи за Ред Бул и Алфа Таури до 2025 г., тоест до края на периода на използването им. Впоследствие се оказа, че всъщност от Милтън Кийнс са изпратили такава молба в Токио, но все още не са получили отговор. Споразумението на Ред Бул и Хонда бе японската компания да произвежда агрегатите и да оказва съдействие този сезон, а Ред Бул Пауъртрейнс да поеме нещата от догодина.
„За момента имаме потвърждение само за 2022 г. За съжаление напоследък не мога да летя до Япония заради пандемията. Но контактите с толкова важен партньор трябва да продължат“, заяви Марко
Австриецът не пропусна и да изрази мнение за освобождаването на Майкъл Маси от поста рейс директор на Формула 1. Той нарече решението на ФИА „неправилно“.
„Лично към Маси не трябва да има претенции, а по-скоро да се разгледат функциите и пълномощията на рейс директора. Сега решиха да заложат на съвременни технологии, изпробвани във футбола – системата VAR и т.н. Това е обещаващ подход и трябва да има ефект в бъдеще.“