Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Верстапен: Аз съм на пистата, за да се състезавам, а не да...

Верстапен: Аз съм на пистата, за да се състезавам, а не да забавлявам тълпите

2743
0
Макс Верстапен
Макс Верстапен; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Разбиранията на ръководството на Формула 1 за това, че спортът е шоу, не се споделят от Макс Верстапен. Пилотът на Ред Бул заяви пред агенция Ройтерс, че той е на пистата, за да се състезава, а не „да забавлява тълпите“. От F1 всячески се стараят да привличат повече и нови фенове на спорта. Така се увеличава участието на пилотите в различни дейности и извън трасетата. Това очевидно не допада на световния шампион за 2021 г.

„Дори да нямаше COVID и ограничения, съм сигурен, че няма да върша повече неща през уикендите (извън пистата), защото аз съм там, за да се състезавам, а не да забавлявам тълпите“, заяви Верстапен

„Ще ги забавлявам на пистата. В противен случай се изнервяш, не се чувстваш добре и това влияе на представянето ти. Затова е необходимо да поддържаш един и същи подход към състезателните уикенди. Нужно е да те заобикалят точните хора, за да се справиш с тази задача. Разбира се, в някакъв момент знаеш какво искаш от колата си, за да се чувстваш добре зад волана и си наясно колко неща можеш да свършиш в рамките на един уикенд. Но за определени събития трябва да можеш да кажеш „не“. В крайна сметка си там, за да караш, да се състезаваш – за това живееш, за това ти плащат.“

„Винаги съм съжалявал Даниел [Рикиардо] например, защото задължително е свръх натоварен (преди Гран при на Австралия). Всъщност никога не е успявал да се наслади. Може би сега върши нещата по различен начин, но си спомням, че беше трудно, докато бе в Ред Бул. Надявам се сега поне да изпитва малко повече наслада, защото според мен е нещо много специално да имаш домашна Гран при.“

Тимът на Верстапен Ред Бул има ново задно крило за предстоящата Гран при на Австралия, която е трети кръг от световния шампионат на Формула 1 за 2022 г.

Очакваше се Мерцедес също да има ново задно крило, но тимът от Бракли не е закарал такова в Мелбърн. Предполага се, че ще използва обновена конфигурация заедно с нов под и други подобрения на Имола, за където Ред Бул и Ферари също имат планирани компоненти.