Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Сайнц най-бърз във втората сесия в Италия

Сайнц най-бърз във втората сесия в Италия

2562
0
Карлос Сайнц
снимка: Пирели

Карлос Сайнц бе най-бърз във втората тренировка през уикенда за Гран при на Италия. Втори бе Макс Верстапен (Ред Бул), а трети остана Шарл Льоклер с второто Ферари.

Работата и през втория час за подготовка започна без забавяне. Времето продължаваше да е хубаво – слънчево, 27 градуса на въздуха, 38 градуса на пистата. Повечето пилоти сложиха гуми медиум. В самото начало Карлос Сайнц оглави класирането с 1:27.197 мин

То бе подобрено първо от Макс Верстапен – 0,135 сек, а след това и от Шарл Льоклер, който бе начело в първата сесия – той бе с 0,714 сек по-бърз от пилота на Ред Бул като и двамата бяха с гуми медиум. Със следващия си бърз тур Макс изпревари съперника си от Ферари с 0,004 сек (1:22.303 мин).

Серхио Перес бе четвърти пред пилотите на Мерцедес Люис Хамилтън и Джордж Ръсел след първите серии на пистата Монца в тази сесия. Следваха Фернандо Алонсо, Юки Цунода, Ландо Норис, Пиер Гасли. Френският състезател на Алфа Таури пропусна четвъртъка на пистата, тъй като не се чувстваше добре и получи лекарска препоръка да си остане вкъщи – Гасли живее в Милано. Днес обаче той бе на трасето и работи заедно с тима си.

Междувременно Валтери Ботас записа пето време пред Ръсел и Цунода. Пилотът на Алфа Ромео бе единственият състезател със софт в този момент.

Към средата на тренировката повечето състезатели сложиха софт. Верстапен изхвърча от трасето и мина през бордюри, които изхвърлиха болида му във въздуха. Той се върна на трасето и продължи. Подобри най-силното си постижение до 1:21.807 мин. Междувременно Ландо Норис бе излязъл трети, когато Мик Шумахер спря на пистата. Рейс контролът спря сесията, докато Хаас-ът бъде прибран.

Отстраняването на болида на Шумахер отне по-малко от 10 минути. След това Сайнц излезе пръв с 1:21.664 мин (със софт). Времето му бе с 0,143 сек по-добро от това на Верстапен.

15 минути преди карирания флаг редът бе Сайнц, Верстапен, Льоклер, Норис. Перес бе шести, следван от Люис Хамилтън, Естебан Окон, Фернандо Алонсо, Алекс Албон. Повечето пилоти правеха дълги серии от обиколки

Льоклер обсъди серията си с рейс инженера си, за да потвърди, че най-голямата загуба на време за него е в първите два завоя.

„Колко губя там? Три десети?“, попита пилотът.

„0,2 сек“, бе отговорът от питуола на Ферари.

До края на сесията нямаше други сериозни размествания. Сайнц остана начело пред Верстапен и Льоклер. Норис бе четвърти, следван от Ръсел, Перес, Хамилтън. Топ 10 допълниха Окон, Алонсо и Албон.