Начало Moto News МотоGP: Педроса: Положителното в цялата ситуация е, че физически съм добре

МотоGP: Педроса: Положителното в цялата ситуация е, че физически съм добре

94
0
Дани Педроса,Марк Маркес

Дани Педроса се отърва невредим от катастрофата си на пистата Арагон по време на вчерашната надпревара от МотоGP там, но вероятно се прости с шансовете си да се бори за световната титла този сезон. Пилотът на Хонда падна вследствие на сбутване със съотборника си Марк Маркес, който впоследствие спечели състезанието.

Докосването в 12-ти завой между моторите на Дани и Маркес бе възможно най-лекото, като в момента на инцидента дори не бе съвсем ясно дали има контакт или просто Педроса сбърка. Анализите след това показаха, че е имало сблъсък.

За съжаление изглежда двамата са се докоснали леко и сензорът за скоростта на задното колело се е счупил. Не е имало тракшън контрол и затова Дани катастрофира. Поне всичко е наред с него – обясни след финала тийм мениджърът на Хонда Ливио Супо.

Това бе първо отпадане този сезон за Педроса, който вчера отбеляза и 28-ия си рожден ден, но не по най-добрия възможен начин. Неговото обяснение за станалото гласеше следното:

Тръгнах към завоя. Той (Маркес – б.р.) бе над лимита, напълно изтърва спирането, опита се да ме избегне и точно тогава леко ме докосна, след което излетя. Подадох газ, но тракшънът бе повреден и от там се случи инцидентът. Всъщност за съжаление не можех да избегна катастрофата. Положителното в цялата ситуация е, че физически съм добре. Ударът върху бедрото и долната част на гърба бе сериозен, но в момента няма повод за притеснение. Надявам се всичко да е наред за следващия старт. Не взех никакви точки, но този път вината не бе моя.

Дани запази третото си място в генералното класиране, но вече е на 59 точки зад Маркес. Още в Малайзия е възможно и теоретичните му шансове за титлата да изчезнат.

Марк от своя страна заяви, че според него е бил малко по-бърз, след като Педроса го изпревари в началото.

Спирах преди обратната права, почти го докоснах, след което вдигнах мотора и тогава вече го бутнах леко. След състезанието ми казаха какво е станало с кабела за тракшън контрола. Странно е, никога преди не се е случвало. Не мога да кажа кой знае какво, тъй като е необичайно. Разочарован съм, тъй като той ми е съотборник. Мислех, че реакцията ми е била наред – поех риск, но за себе си. След Мизано си казах, че трябва да внимавам в това отношение. Тук обаче грешката бе малко по-различна. Но да, със сигурност трябва да повиша вниманието си, тъй като вече бърках твърде много пъти – заяви Марк.