През последните няколко седмици излязоха спекулации как би трябвало да изглеждат новите коли от сезон 2026 нататък. От малкото което се разбира от правилата е цялостно намалени размери (по късо междуосиие, по малки като размер гуми, липса на MGU-H, намалена цялостна широчина на колите на 1900 мм).
Знае ли се нещо повече за активната аеродинамика, която се предполага, че ще се въведе и как точно би трябвало да работи? Една от малкото спекулации които има по темата е, че 3 от 4-те елемента на задното крило ще са активни. Дали е възможно завръщане на активното окачване в бъдеще? Дали тимовете ще прибегнат до внедряване на графен в Керс, за да може да има по добра електропроводимост и по бърза ренегерация на енергия? Графен е известен със своите изключителни качества като материал и цената не би трябвало да бъде фактор за Ф1 отборите.
Защо Ф1 не се решат да използват квалификационен формат в стил Индикар при който отборите в първия сегмент на квалификацията се разделят на 2 групи? Дали едно подобно решение ще спомогне за намаляване на хаоса в пит лейна? Тук е описано как точно става въпросното разделяне. – https://indychronicle.com/how-does-indycar-qualifying-work-a-comprehensive-guide/
Въпроси на Никола Николов
#ClubS1 #askTenchev #Formula1 #FormulaOne #F1