Благотворителната инициатива на Moto-Pfohe, DHL Express България и БЧК отбеляза сериозен успех – 110 000 лв. и 33-ма стипендианти за 2024 г.
Вече 11 години кампанията на Moto-Pfohe #steniskanabala е в помощ на амбициозните и любознателни млади хора, които нямат късмета да имат двама родители. Но пък имат идея за бъдещето и виждат пътя си към него през висшето образование.
Официално беше закрит 11. сезон на благотворителната инициатива #steniskanabala за стипендии за първокурсници без родител. Събитието събра почти всички 33-ма стипендианти, съорганизаторите от Moto-Pfohe, БЧК и DHL Express България, дарители и гости. Младите хора получиха символичните си чекове от Пламен Халачев, търговски директор на Moto-Pfohe, Румен Иванов, управител на DHL Express България, и акад. Христо Григоров, председател на БЧК. Те благодариха на младежите, че се борят за бъдещето си въпреки пречките. И при това ги увериха, че подкрепата е винаги наблизо, когато целта е добра. Присъстваха и някои от личните и корпоративни дарители, като Димо Николов, КАР Транспортер и Дженерали. Те получиха символични плакети на благодарност от името на БЧК за дългогодишната си подкрепа. В отговор дарителите потвърдиха твърдата си вяра в каузата и бъдещето на кампанията.
Рекорден резултат през сезона
„С гордост можем да се похвалим, че резултатът тази година е изключителен“, заявиха организаторите. „Със събраната рекордна сума от около 110 000 лв. 33-ма млади хора без родител (или родители) тази година ще получат от кампанията #steniskanabala стипендия от 3000 лв. за първата си година в университета, в който са приети (където и да е из България). Осем младежи ще получат поощрителна стипендия за отличен и много добър успех.“
За всичките 11 години до момента инициативата е събрала над 710 000 лева чрез продажба на тениски с кауза и дарения. Така тя е осигурила над 300 стипендии във висше учебно заведение на абитуриенти в неравностойно положение. Подкрепата към тях градира още от 1997 година насам, Тогава тя стартира като модно ревю с благотворителна цел осигуряване на средства за абитуриентската им вечер.
Тази година благодарност заслужават освен традиционните корпоративни дарители, като КАР Транспортер, АТ Инженеринг, ELD Logistics, Express Logistics, Вейл Конструкции, също и новите, които се присъединяват за първа година: Дженерали, Черноморско злато, Бриабилд Солар. Кампанията не би имала същия дългогодишен ефект без личната емоционална и финансова подкрепа на хилядите хора, купили тениска с кауза. Както и на Филип и Петра Пфое, на Борис Мареков, Атанас Фурнаджиев и Димо Николов от Moto-Pfohe. И разбира се, на дългогодишните партньори – БЧК, DHL Express България и guts&brains DDB.
„Очаквайте юбилейната 2025 година на #steniskanabala с нови сили и заряд за още по-мащабна кампания и резултати! Следете кампанията в социалните мрежи и през новия сезон – #steniskanabala.bg“, апелират организаторите.