Кризата с намирането на промоутър в Световния рали шампионат изглежда пред своя край. Според множество препокриващи се информации фирмата производител на енергийни напитки Ред Бул ще стане организатор и собственик правата за разпространение на WRC, като сътрудничеството с ФИА ще започне още в края на август в рамките на рали Германия.
В надпреварата за спечелването на правата освен Ред Бул, спонсор в момента на световните шампиони от Ситроен, бяха още телевизионният канал Евроспорт, както и кандидат от Южна Африка. Въпреки това Red-Bull-Media-Housе, дъщерна фирма на енергийния концерн е успяла да убеди световния съвет на ФИА, че може да се справи най-добре с организацията. Потвърждение за това са и многото международни спортни събития, организирани от фирмата.
„Смятам, че би било много добре ако Red-Bull-Media-House се заеме с организирането на шампионата“, заяви тим шефът на Ситроен, Ив Матон. Според него подобно решение няма да повлияе върху спонсорството от страна на Ред Бул за отбора и е убеден, че нещата вече са решени. „Това ще е нещо съвсем различно. Когато те правят нещо, искат да е като хората, защото работят за името си.
Ако са решили, да инвестират във WRC, тогава те са проучили всичко, иначе не биха се заели с това.“
Ако световният съвет на ФИА вземе решение, това ще прекрати промотърската криза, настъпила след фалита на досегашните организатори от North One Sports преди няколко месеца. Тя доведе и до оттеглянето на главния спонсор NOKIA.