Начало Други Dunlop стартира кампания за великите битки в мотоспорта

Dunlop стартира кампания за великите битки в мотоспорта

47
0

Dunlop стартира нова кампания, за да покаже някои от великите битки в историята на мотоспорта. Като един от най-успешните производители на гуми в моторните  спортове с повече от 127 години опит и знания, Dunlop направи списък от 10 вдъхновяващи истории, в които пилоти и състезатели показват решителност и отдаденост в битката към върха.

С участието на някои истински легенди, включително Сър Джеки Стюарт, Джеки Икс и Майк Хейлууд, както и някои от новите звезди като Марк Маркес, Джон Макгинес и Джони Хърбърт, всяка история се фокусира  върху истински и вдъхновяващи разкази за пилоти, поели по пътя към величието. Феновете на мотоспорта от цяла Европа ще могат да гласуват за тяхната любима история на www.greatfightbacks.com от 21-ви януари.

Акцентите включват победата на Луис Розие в 24 часа на Льо Ман през 1950 г., който шофира през цялото време, въпреки неприятностите с двигателя на 30-тата минута и разбитото предно стъкло;  победата на Джеки Стюарт на Гран При на Германия през 1968 г. по време на проливен дъжд; победата в Льо Ман от 1977 г. на Джеки Икс с Porsche, независимо от множеството проблеми с автомобила, които той има; завръщането на Майк Хейлууд през 1978 г. след 11-годишно отсъствие и победата в ТТ на остров Ман, както и възстановяването на Джони Хърбърт от тежката контузия, застрашила кариерата му и победата през 1991 г. на Льо Ман 24 с Mazda.

Тези истории продължават с легендата Бернд Шнайдер, който доминира в DTM след неуспешна кариера във Формула 1; възстановяването на Педро Лами след счупване и на двата крака и подиумите му в 24 часа на Льо Ман и 24 часа на Нюрнбургринг; победата на Марк Маркес на Ещорил в клас 125 куб. см от задната

част на решетката; неочакваната победа на британския отбор Jota в клас LMP2 през 2014 г. и завръщането на Джон Макгинес с победата на остров Ман ТТ през 2015 г.

„Тези вдъхновяващи истории показват как всичко може да бъде постигнато. Дори, когато шансовете са срещу теб, е необходимо да демонстрираш ангажираност, интуиция и решителност за постигане на истинското величие“, коментира Ксавие Фрайпонт, управляващ директор на Dunlop Motorsport. „Очакваме с голямо вълнение коя история ще бъде избрана за най-великата битка на всички времена от феновете на мотоспорта от цяла Европа“.

Всеки един от гласувалите ще участва в томбола за два билета за Льо Ман 24 през юни 2016г.

Dunlop осигурява гуми за най-добрите състезатели и отбори в света още от революционното си откритие на пневматичната гума през 1888 г. Повече от век след това Dunlop продължава да помага на пилотите да постигат победи в едни от най-трудните състезания като 24 часа на Льо Ман, 24 часа на Нюрнбургринг и ТТ на Остров Ман.

Компанията Dunlop наскоро стартира и новата кампания за продуктова идентичност  „Forever Forward“. Тя включваше нова телевизионна реклама, която разказва историята на един пилот, който използва целия си натрупан житейски опит, за да се представи в онази секунда, която решава всичко. Телевизионната реклама може да бъде видяна тук: https://www.youtube.com/watch?v=Fvamkkt42Ek

Гласуването може да става на www.greatfightbacks.com