Начало Списание Розберг, Перес, Квят

Розберг, Перес, Квят

29
0

На трима пилоти от Формула 1 обърнахме повече внимание през този месец.
Това са Нико Розберг, Серхио Перес и Данил Квят. Те се намират в напълно различни етапи от живота си. Характерите им не си приличат, нито пътят до Гран при и точно затова с голяма доза сигурност можем да кажем, че за радост в спорта все още успехът има много различни измерения.

За жалост обаче множество други фактори водят очевидно до спад в интереса към състезанията в Гран при и този път решихме да подредим малко по-добре голямата картина – какво наистина се случва във Формула 1 и защо напоследък доминацията на един тим се заменя с тази на друг отбор.

Ексклузивните интервюта и наистина интересни разкази като този на Серхио, че не Уитмарш го е отстранил от екипа на Макларън, са си нещо, с което се гордеем. Но не по-малко важна според мен е информацията и за това какво се случва между Ред Бул и Рено или пък защо не бива никога да се подценява Нико Розберг, особено в Монако.

На фона на разочарованията от представянето на Ферари и Макларън нашият италиански колега и приятел Паоло дАлесио ни връща със своите прекрасни чертежи към колите в последния голям конфликт за титлата, в който участваха двата тима, отпреди 7 години.

Извън Формула 1 този път поглеждаме към легендарните 500 мили на Индианаполис и пак във връзка с основната ни тема да проучим колко струва участието в Индикар на фона на разходите във Формула 1.

Оказва се обаче, че не само Гран при се нуждае, изглежда, от промяна. Световните ралита и пътищата за промяна в тях са обект на друг специален материал в този брой.
Надявам се, че ще ви бъдат интересни и малко по-специалните статии за нормалните автомобили, ако можем ST моделите на Форд да определим като такива, плюс пътеписа на нашия колега от Мото Club Стефан Илиев за онова, което представлява днес Дачия за нашата съседка Румъния.

Мото Club впрочем отново е заедно с ClubS1 във вашите ръце, като така се надяваме, че можем да добавим още малко любопитна информация, без да променяме цената.

Електронен вариант на ClubS1                           Електронен вариант на Moto Club