Честно казано съм изненадан от слабата форма на Макларън през настоящия сезон. До осмия кръг в Англия тимът не бе спечелил нито една победа. Пилотите му имаха едва 5 подиума от 16 възможни.
В Монако бях близо до тима, който празнуваше 40-ата си годишнина в Гран при, но настроените не бе кой знае колко празнично.
Кими Райконен очевидно е разочарован и дори обиден. Големият въпрос на лятото е какво ще реши да прави все пак финландецът.
Дали ще отиде във Ферари (според мнозина отдавна има договор, но със специални опции свързани с Шумахер). Ще се смени ли с Алонсо в Рено. Там съотборник ще му бъде Джанкарло Фисикела (договорът му за 2007 г бе преподписан часове преди излизането на този брой). Фиси вече заяви, че със сигурност съотборникът му ще е финландец – но дали това ще бъде Кими или Хейки Ковалайнен, който сега е тест пилот в тима и е под крилото на Флавио Бриаторе.
Дали обаче Кими няма да послуша своя ментор Мика Хакинен, който го съветва да остане въпреки проблемите при Рон Денис, където потенциалът наистина е впечатляващ и затова си заслужава да се рови какво наистина се случва с този славен тим.
Извън темата Макларън в центъра на нашето внимание през този месец попадна и тимът на BMW, където нещата потръгнаха по-добре.
Жак Вилньов отново е откровен на нашите страници, а Хайдфелд ни разкрива и света на суперяхтите.
Е разбира се не изпускаме от поглед и битката в шампионата. Авансът на Рено изглежда сериозен, но малко предимство в гумите може да обърне нещата в полза на Ферари и това е друга любопитна тема.
Първият тест на Аертон Сена ни връща към бразилската легенда за пореден път.
Отново се завъртаме в годините и към първите ни автомобилни състезания като допълнение на началните ралита в първенството ни.
Иван Тенчев