Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 13,6 к.с. е напредъкът на Хонда

13,6 к.с. е напредъкът на Хонда

2443
0
Юки Цунода
Юки Цунода; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Задвижващата система на Хонда е с 13,6 к.с. по-добра в сравнение с използваната в началото на сезона, сочи измерване на Мерцедес, цитирано от Ауто Мотор унд Шпорт

Било е направено сравнение между показанията от болида на Пиер Гасли и този на Юки Цунода. Японският пилот ползва втори агрегат от Имола насам, който обаче е настройките на този от началото на състезателната година. Гасли смени своя заедно с пилотите на Ред Бул във Франция.

От Мерцедес неколкократно от уикенда във Франция насам посочваха, че скоростта на Ред Бул е по-добра на правите. Намекнато бе, че има промени в задвижващата система. От Ред Бул твърдят, че печелят време от по-ниското челно съпротивление вследствие използването на по-малко задно крило. Шефът на тима Кристиан Хорнер дори сравни крилото на Мерцедес с врата на хамбар спрямо големината на това на RB16B. В информацията обаче се посочва, че друг отбор бе най-бърз на правите на пистата Ред Бул Ринг миналия уикенд – Макларън, където използват задвижваща система на Мерцедес. Екипът от Уокинг е печелил най-много в секциите, които се преминават на пълна газ.

В анализа на немското издание се посочва, че въпреки замразяването на двигателите производителите могат да продължат да работят по издръжливостта.

„Това не се случва зад затворени врати. Съответният производител трябва да информира подробно ФИА кои компоненти подменя и защо. И при най-малко съмнение, че става дума за нещо извън правилата, промяната се отхвърля.“

Според измерванията Рено е на 20-25 к.с. зад Хонда, а Ферари – на 25-30 к.с.

От френската компания изобщо не работят по задвижващата си система за тази година. Всичките им усилия са съсредоточени върху 2022 г. От Ферари пък са наваксали половината от дефицита от миналия сезон и също са фокусирани върху следващия, когато се надяват да преодолеят и оставащата разлика.

Този уикенд на пистата Ред Бул Ринг ще се състои среща с шефовете на всички производители на задвижващи системи за Формула 1 плюс представители на Порше и Ауди и Дитрих Матешиц. Тя ще е за правилата за новите агрегати в Гран при.