Алфа Ромео разпространиха първите официални снимки на новия си модел Жулиета, който ще бъде представен официално на автошоуто в Женева през следващата година. Моделът ще замести досегашния малък хечбек на компанията – 147 и възражда името, което Алфа Ромео използваха през 50-те години на миналия век и което беше еквивалент за стил и комфорт на достъпна цена.
Новият конкурент на Фолксваген Голф и останалите ще предлага всички последни достижения на компанията както в сферата на модерните технологии, така и на системите за сигурност. Колата има дължина от 4,35 метра, висока е 146 см, а ширината й е 1,8 метра. Компанията се надява този модел да стане най-добре продаваният в цялата й история.
В началото Алфа Жулиета ще се предлага с 4 различни двигателя, като всички те ще са оборудвани с турбокомпресор. Базовият бензинов мотор – 1,4ТВ ще разполага с 120 к.с., а над него ще седи 1,4ТВ MultiAir с 170 к.с. Другите два агрегата ще са дизелови – 1,6 JTDM с 105 к.с. и 2,0 JTDM с 170 к.с. Малко по-късно пък ще се продава и бензинов Quadrifoglio Verde модел, чиято мощност ще бъде 235 „коня“.
Автомобилът ще се предлага със системата на италианците DNA, предлагаща три режима на работа за различни пътни ситуации. Освен нея налични ще бъдат също и електронен диференциал и система за контрол на стабилността (VDC).
Дизайнът винаги е бил една от най-силните страни на автомобилите на Алфа Ромео и Жулиета далеч не прави изключение. Предницата спазва новата моделна линия на компанията, започната от малкия Мито, фаровете разбира се са оборудвани със станалите супер-модерни LЕD-дневни светлини, а дръжките на задните врати са скрити горе при стъклата – решение, което италианците въведоха за първи път при култовия си модел 156.
Има също така и решения, подобни на тези при суперспортния 8С Компетиционе, като те могат да бъдат забелязани не само във външността на Жулиетa, но в голяма степен и при интериора на новия модел.