Начало Избрани Алонсо: Надяваме се да се върнем към обичайното си състезателно ниво

Алонсо: Надяваме се да се върнем към обичайното си състезателно ниво

806
0
Фернандо Алонсо
Фернандо Алонсо; снимка: Георги Тодоров/LAP

Фернандо Алонсо няма търпение да се върне в Сингапур. Пилотът на Алпин ще изпробва новия под на автомобила А522, който трябва да донесе повече притискана, което е от изключително значение на пистата Марина Бей. С тази актуализация френският отбор се надява да постигне още една крачка напред в представянето си.

Алонсо е един от най-успешните пилоти в Гран при на Сингапур. Испанецът спечели състезанията на техничното улично трасе през 2008 и 2010 г. с екипите на Рено и Ферари. Сега той се надява да спечели още ценни точки за Алпин в борбата за четвъртото място при конструкторите с Макларън.

Въпреки че Алонсо и Окон останаха извън зоната на точките в Италия, отборът от Енстън все още има 18 точки аванс пред преките си съперници от Уокинг. Според предварителните очаквания Макларън трябва да има предимство на трасетата в Сингапур и Япония. Алпин все пак няма да се откаже без битка и продължава развитието на своя болид А522.

Преди повече от седмица спортният директор на френския отбор Алан Перман заяви, че се планира използването на чисто нов под в Сингапур. Главният изпълнителен директор на Алпин Пат Фрай потвърди, че неговият екип ще използва подобрен под на автомобила.

„През този уикенд въвеждаме изцяло нов под в двата автомобила, който ще бъде пренесен и в следващото състезания в Япония“, заяви Фрай.

„На пръв поглед, колата не се различава много от предишната версия, тъй като повечето от промените са под нея. Това обаче би трябвало да доведе до разумно увеличение на производителността. В последните състезания успяхме да внедрим силен набор от разработки в автомобила. Всички нови компоненти проработиха според очакванията ни.“

„Имаме още няколко подобрения, които да въведем този сезон. След това обмисляме да спрем развитието на тазгодишния болид след състезанието в Остин през октомври.“

„Всички в Енстън работиха изключително добре, за да постигнат целите за развитие. Заслугата за по-добрата скорост на колата ще е изцяло тяхна“, добави главният технически директор на Алпин.

Фернандо Алонсо се надява да се върне в зоната на точките в Сингапур. Двукратният световен шампион имаше 10 поредни финиширания в челната десетка преди отпадането си в Монца.

„Излязохме от тройката състезания с 18 точки, спечелени на пистите Спа и Зандвоорт. Имахме две силни състезания, в които автомобилът се представяше добре’, сподели Алонсо.

„За съжаление трябваше да опрем колата в Италия, където се надявахме да постигнем единадесето поредно класиране в точките. Автомобилът не се чувстваше толкова силен в Монца, колкото през предишните два уикенда. Направихме проучване за да се опитаме да разберем защо се получи така.“

„Надяваме се да се върнем към обичайното си състезателно ниво. Целият екип работи усилено върху нов пакет за подобрения за състезанието в Сингапур. Много съм се вълнувам да видя как ще върви подобрения автомобил.“

Другият пилот на Алпин Естебан Окон има само една спечелена точка в Сингапур. Пилотът на Алпин пропусна последното издание на надпреварата в островната държава през 2019 г. тъй като не бе титулярен пилот.

„На първо място е страхотно да се върнем в Сингапур. Това старт винаги е бил най-важният момент от нашия сезон. По отношение на състезанията, пистата Марина Бей е една от най-натоварващите от физическа гледна точки. Затова добрата подготовка е толкова важна. Самата писта е тясна, неравна и криволичеща. Като се добавят високата температура и влажност, тя се превръща в сериозно изпитание за автомобила и водача“, каза Окон.

„Бих казал, че общите настройки са нещо средно между Монако и Унгария, тъй като добрата притискаща сила е от ключово значение. Градът има страхотна атмосфера, а състезанията през нощта винаги са специални. Ще бъде хубаво отново да се състезаваме в Сингапур. Надявам се представим добре като отбор и да покажем на феновете добро шоу“, добави пилотът на Алпин.