Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Алонсо начело във втората сесия във Валенсия

Алонсо начело във втората сесия във Валенсия

64
0

Фернандо Алонсо (Рено) оглави класирането във втората свободна тренировка за Гран при на Европа този уикенд, изпреварвайки пилотите на Браун Гран при Дженсън Бътън и Рубенс Барикело. Двукратният световен шампион, за когото надпреварата във Валенсия, е втори домашен старт за сезона, обаче претърпя нелеп инцидент в края на сесията, когато се удари с Ник Хайдфелд (BMW Заубер). Катастрофата стана в последния завой, като при нея се счупи предното крило на Рено-то, а немският пилот излетя във въздуха. За щастие и двамата не пострадаха, а малко по-късно Фернандо даде времето, с което излезе начело. Междувременно инцидентът искрено забавляваше Михаел Шумахер. Консултантът на Ферари наблюдава отблизо случващото се във Валенсия, след като не можа да седне сам в болид на Скудерията и откровено се присмя на нелепия удар.

Междувременно в Браун Гран при като че ли наистина намират вярната посока за предстоящото състезание, макар че първото истинско предизвикателство реално ще е утрешната квалификация. Засега добре вървят и колегите им от Уилямс, наредили се непосредствено се след тях. Отбелязване заслужава и представянето на Адриан Сутил (Форс Индия), който и в двете тренировки кара стабилно, постигайки шесто време, а съекипникът му Джанкарло Фисикела бе осми следобед. За разлика от него близкият му приятел Люис Хамилтън обаче успя да направи едва три обиколки и повече не излезе от бокса на Макларън.

Лука Бадоер (Ферари) от своя страна се отлепи от дъното на таблицата, но успя да даде едва 18-о време, все още далеч от най-бързите.

Междувременно представителите на медиите в пресцентъра на трасето във Валенсия пропуснаха част от сесията, след като телевизионните екрани престанаха да работят. Ситуацията напомняше на случилото в края на квалификацията за Гран при на Унгария, когато измервателната система се срина и абсолютно никой не знаеше резултатите известно време. Системата е подсигурена така, че данни да не се губят, със сигурност не е особено престижно да се срива толкова често, коментираха заядливо в пресцентъра, където за малко единственият признак за течащата тренировка бе звукът от автомобилите на трасето.