Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Алпин променя оцветяването на А525 за Остин, Мексико Сити и Сао Пауло,...

Алпин променя оцветяването на А525 за Остин, Мексико Сити и Сао Пауло, Макларън също променя разцветката този уикенд

445
0
Алпин А525 оцветяване за Остин, Мексико Сити и Сао Пауло
снимка: Алпин

Алпин също реши да промени оцветяването на своя болид. Френският отбор обедини усилия с един от спонсорите- Mercado Libre- за да направи специална цветова схема, която ще се използва в следващите три старта- Остин, Мексико Сити и Сао Пауло. Макларън също направи леки промени по своето оцветяване специално за Остин и Мексико.

Алпин и Mercado Libre заедно представиха специална ливрея A525 за следващите три старта. Ливреята е в емблематичното жълто на компанията за електронна търговия. То ще бъде видимо по време на предстоящите състезания в Остин, Мексико Сити и Сао Пауло

Представянето бележи старта на кампанията „Unidos por la Velocidad” (обединени от скоростта), създадена от Mercado Libre съвместно с агенция GUT. В нея участват Франко Колапинто и легендарния бразилски футболист Неймар. В рекламата отборът на Алпин се състезава в уникална надпревара с цялата флота на Mercado Libre.

Инициативата отваря нова глава в стратегическия съюз между Mercado Libre и Алпин. Колапинто е посланик на марката на пистата и лицето на нарастващото присъствие на Латинска Америка в F1. Спортът преживява безпрецедентен бум в региона, подхранван от страстта на милиони латиноамерикански фенове.

„Ние споделяме с Алпин — и с Франко Колапинто — една и съща страст към скоростта и съвършенството. Това партньорство ни позволява да пренесем духа на нашите бързи доставки и иновации в най-голямото състезание в света на моторните спортове, а именно F1“, каза главният маркетинг директор на Mercado Libre Шон Съмърс.

„Ние обединихме сили с Mercado Libre като част от глобална стратегия за свързване с нова аудитория, която е запалена по F1. Споделяме визията на Mercado Libre за съчетаване на иновации, скорост и работа в екип. Развълнувани да пренесем това сътрудничество на пистите в Остин, Мексико Сити и Сао Пауло“, коментира главният маркетинг директор на Алпин.

Този уикенд Колапинто ще запише второто си участие в САЩ. Миналата година той финишира десети и спечели последната си точка в F1 до момента. Аржентинецът коментира и предстоящото оцветяване в стартовете в Северна и Южна Америка

„Да се състезавам с цветовете на Mercado Libre е нещо много специално за мен. Това означава да представя на пистата марка, която е родена в моята страна и сега представлява милиони латиноамериканци на световната сцена“, сподели Колапинто.

„За всеки пилот е мечта да се състезава във Формула 1. Аз живея моята – с усилие, отдаденост и подкрепата на невероятен екип. Да го правя заедно с Mercado Libre- компания, която продължава да ме подкрепя и споделя същите ценности на ангажираност и постоянство- го прави още по-значимо“, добави пилотът на Алпин.

Останалите отбори със специално оцветяване този уикенд са Хаас, Астън Мартин, Уилямс и Рейсинг Булс. Най-интересно е това на екипа от Гроув, което има ретро мотиви.

Макларън е последният отбор, който ще използва по-различно оцветяване този уикенд. Освен че ще бъде представена на MCL39 по време на уикендите на Гран при на САЩ и Мексико Сити, уникалната ливрея, вдъхновена от Google Gemini, ще бъде изобразена и върху костюмите и ботушите на двамата пилоти.

Ливреята беше представена дигитално в каналите на Макларън и Google Gemini в сряда. Тя ще бъде показана на живо за първи път по време на събитието, посветено на феновете, McLaren Racing Live: Zone Studio.