Уилямс също ще използва специално оцветяване този уикенд. Тимът от Гроув ще отпразнува партньорството с титулярния си спонсор Atlassian. Оцветяването е вдъхновено от това, което Уилямс използваше през сезон 2002 в F1.
An icon returns. The 2002 spirit reborn.
Introducing our livery for the 2025 United States Grand Prix. Celebrating our heritage and driving forward together 🔥🇺🇸 pic.twitter.com/d2srpDX3VE
— Atlassian Williams Racing (@WilliamsRacing) October 15, 2025
Уилямс ще се състезава с ретро дизайн по време на на Гран при на САЩ този уикенд. Тимът от Гроув иска да отпразнува партньорството с Atlassian. Американската софтуерна компания е титулярен спонсор на Уилямс от началото на тази година. Оцветяването напомня на това, използвано през сезон 2002, когато тимът си партнираше с БМВ.
Дизайнът е визуално представяне на това как Уилямс и Atlassian са оцелели и просперирали в лицето на непрестанните промени от 2002 г. насам. Двете страни са се възползвали от силата на екипната работа как са решени да върнат отбора към славата, като продължават да вървят напред заедно
Еднократната ливрея беше представена от Карлос Сайнц и съоснователя и главен изпълнителен директор на Atlassian Майк Канон-Брукс, както и от бившия пилот на Уилямс Хуан Пабло Монтоя. Така се отбелязва годината, в която е основана Atlassian и показва общата история и ценности на двете мощни екипни сили.
„Atlassian и Уилямс са основани на екипната работа“, коментира Майк Канон-Брукс. „Нашите начала бяха сходни- две компании с големи идеи и огромна страст, готови да направят нещо велико. Затова сме развълнувани, че Atlassian вече може да си сътрудничи с Уилямс в тяхното пътуване към нова ера на величие. Това се случва чрез използване на технологии, за да подпомогне тяхното изкачване в класирането.“
„Тази разцветка е вдъхновена от 2002 г. Тя отдава почит както на наследството на двата отбора, така и на светлото бъдеще, което очаква Atlassian Williams Racing“, добави CEO-то на Atlassian.
Сезон 2002 е един от сезоните, в които Монтоя кара за Уилямс. Колумбиецът записва 7 подиума и финишира трети в крайното класиране, като пред него са единствено Михаел Шумахер и Рубенс Барикело.
„Невероятно е колко много се е променило в F1 от 2002 г. насам. Основните съставки за успеха са останали същите: екипна работа, иновации и неумолима решимост да успееш“, коментира Монтоя.
„Уилямс винаги е отстоявал тези ценности. Вече е ясно, че в Atlassian има партньор, който ги споделя. Ретро дизайнът на болида изглежда невероятно. Той е чудесен начин да отпразнуваме партньорството с Atlassian и амбицията на отбора да се върне на най-високото стъпало на подиума“, добави колумбийският пилот.
„FW47 изглежда невероятно в тази ретро разцветка от 2002 г. Аз съм сигурен, че ще бъде любима на феновете. Не мога да чакам да я карам в Остин този уикенд“, сподели Сайнц.
„Видях с очите си как софтуерът и подходът на Atlassian към работата в екип помагат на отбора да напредва. Развълнуван от това, което ни очаква в бъдеще“, добави испанецът, който записа последния подиум за Уилямс по време на Гран при на Азербайджан.
How our Wednesday in Austin went down as we revealed a fresh look for the United States GP 🇺🇸 pic.twitter.com/nrOAfXJycn
— Atlassian Williams Racing (@WilliamsRacing) October 16, 2025














