Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Биното щял да получи инфаркт на питуола при излизането на сейфти кара...

Биното щял да получи инфаркт на питуола при излизането на сейфти кара на Сахир

3433
0
Шарл Льоклер, Матия Биното
Шарл Льоклер и Матия Биното; снимка: Ферари

Матия Биното сподели, че щял да получи инфаркт на питуола при излизането на колата за сигурност в края на Гран при на Бахрейн. Пиер Гасли спря на трасето, а неговият Алфа Таури направо се подпали. Първоначално рейс контролът пусна виртуален сейфти кар, но при вида на пожара на трасето излезе и реалната колата за сигурност. Впоследствие Шарл Льоклер направи страхотен рестарт и спечели състезанието, а Карлос Сайнц завърши втори. Биното коментира, че не е очаквал двоен успех, както и че е предвиждал по-силно темпо от страна на Ред Бул.

„Фантастично е, но не очаквахме двойна победа“, призна Биното

„Мисля, че беше страхотно състезание. Шарл защити позицията си и беше невероятно да го гледаме как се бори и за мястото си, и за победата. Останахме с гумите медиум (преди сейфти кара), защото според симулациите и изчисленията ни Верстапен трябваше да е с 2 секунди по-бърз на обиколка, за да го догони в края на състезанието, а това е много. Шарл някак си пазеше гумите, управляваше поведението им. Чувстваше се комфортно, така че за нас най-лесно бе да останем на пистата и да подсигурим позицията си. В крайна сметка имахме известен късмет. Едва не получих инфаркт на питуола, когато всичко изглеждаше добре и 10 тура преди финала излезе кола за сигурност. Беше… леле!“

„Аз очаквах Ред Бул да са по-силни. Мисля, че бяха. Според мен имаха проблеми по време на състезанието със спирачките си, но не знам със сигурност. В първата част бяха със сигурност много, много бързи. Бяха с използвани гуми, а поддържаха същото темпо като Шарл с нов комплект, тогава наистина ме притесняваха“, обясни още Биното

„Ред Бул все още са фаворити. Ние можем само да се постараем да свършим максимално добра работа. Джеда е само след седмица и картината там може да е напълно различна. Според мен ще са нужни поне 4-5 състезания преди да правим преценки. Аз бих изчакал 4 или 5 надпревари.“