Начало Автомобили BMW или Mercedes? Коя е най-популярната автомобилна марка в социалните мрежи?

BMW или Mercedes? Коя е най-популярната автомобилна марка в социалните мрежи?

1474
0
BMW
снимка: BMW

Социалните мрежи придобиха огромно значение през последните години и далеч не са само средства за поддържане на връзка със семейство, познати и приятели и забавление. Потребителите им имат съвсем реално участие в ежедневния новинарски поток. Светът на автомобилната индустрия не е изключение и производителите полагат усилия да са добре представени. Какъв обаче е резултатът и коя всъщност е най-популярната марка? От британския уебсайт uswitch.com са се заели с нелеката задача да проверят това въз основа на това колко пъти съответните брандове са били включени в няколко от най-популярните платформи – Инстаграм, ТикТок, Туитър и Пинтрест.

Резултатите определено са интересни. За Европа първите пет места в подреждането са заети от немски марки, а при тях на първа позиция – със сериозна преднина – е BMW. Концернът от Мюнхен е с резултат 9.63 от 10 пункта. Mercedes е с 8.84, следван от Porsche – 7.98, Volkswagen – 7.56, Audi – 7.31. Първата марка в подреждането, която не е немска, е Fiat – на шесто място (6.09). BMW доминира в Инстаграм и ТикТок, докато в Туитър начело е Mercedes-Benz.

Резултатите за Европа
Car Brand Social Media Index Score (от 10)
1 BMW 9.63
2 Mercedes-Benz 8.84
3 Porsche 7.98
4 Volkswagen 7.56
5 Audi 7.31
6 Fiat 6.09
7 Volvo 5.97
8 Bentley 4.69
9 Land Rover 4.57
10 Peugeot 3.96

В световен мащаб начело отново е BMW, но второто място се заема от Ford (9.45). Mercedes е на трета позиция. Следват Honda (8.54), Toyota (8.35), Jeep (8.29), Porsche, Volkswagen. Топ 10 допълват Nissan (7.5) и Audi.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.