Начало Автомобили Citroën излага пълни със свежест и енергия автомобили в Женева

Citroën излага пълни със свежест и енергия автомобили в Женева

20
0

На автомобилното изложение Женева 2016 Citroën влиза в нов етап, като разгръща на 360° позициите си чрез въвеждане на продуктови иновации, концепции и партньорства, които споделят обща водеща тема: енергия и свежест. Марката продължава да развива нови услуги, за да улесни живота на своите клиенти. Динамиката е в ход и има за цел да предложи в рамките на марката Citroën и друг опит при автомобилите, за да разтърси установените кодове.

В Женева Citroën излага автомобили пълни със свежест и енергия, стремящи се да доставят удобство, независимо от сегмента. Citroën представя и партньорства, които отговарят на креативността и дързостта на бранда.

Световна премиера на изложението ще направи Citroën Space Tourer – модерен и пълен с характер ван комбиниращ задушевност и поливалентност, който отговаря на нуждите на модерните семейства, както и на професионалистите. Със SpaceTourer марката демонстрира способността си да се качи в по-висока гама в сегмента на вановете. Оптимистичен, приятелски и удобен в ежедневието, SpaceTourer улеснява живота и позволява да се опита всичко възможно. Той отговаря на един променящ се свят, където начинът на живот и работа се променят и където хората все по-често споделят свободното време и пътуват заедно. Моделът е с последно поколение дизелови двигатели от семейството BlueHDi до 180к.с. и 400 Nm, разход на гориво и емисии на CO2 „Най-добър в класа” в сегмента (BlueHDi 115 S&S BVM6: 5,1l/100 км и 133 г CO2) и контролирани разходи при експлоатация.

До Space Tourer ще е концептуалният автомобил с ярки цветове и енергичност Citroën Space Tourer Hyphen, роден от партньорството между марката и младата френска електро поп група Hyphen Hyphen. Връзка между семейства и професионалисти, еднообемните автомобили и ванове, града и пътешествията, предполагащ пространство и приключения, този свеж и цветен авантюрист 4×4 укрепва духа на самочувствие и почивка на серийната версия.

Citroën E-Mehari е пакостлив поглед към една икона на марката, а и много повече от това: 4-местен кабриолет, 100% електрически, модерен и забавен дизайн. В допълнение към този нов модел ще бъде представен нов и уникален концептуален автомобил, резултат от комбинацията на марката с френска модна къща. Ярка кола, която ще бъде представена няколко дни преди салона.

На автомобилното изложение в Женева Citroën ще покаже за първи път системата Grip Control в гамата C4 Cactus със специална серия „C4 Cactus Rip Curl” роден от сътрудничеството между Citroen и неговия партньор Rip Curl, световен еталон в света на сърфа. Естествено място за среща на две марки, които развиват дизайн и технически продукти, които да служат за удобство, освежаване и бягство от ежедневието. Уникален кросоувър без задръжки, Citroën C4 Cactus открива в тази специална серия функцията Grip Control, която му осигурява по-голямо сцепление и елементи на стил, подсилващи открития му характер 100% outdoor. Така Citroën предлага на любителите на този модел различна версия, технологична и ефективна, удобна за отдих, забавления и почивка. Философия споделяна и от марката RIP CURL, родена в Австралия недалеч от Cactus Bay, едно митично за сърфа място.

Citroën ще покаже на своя щанд и ново предложение за персонализация, посветено на своя флагман модел C4 Cactus. Кръстена „W”, тази конфигурация е монохромна в градски и шик дух!

Citroën C4 Cactus е силно ангажиран по отношение на стила с неговите Airbump®, реална защита срещу ежедневни проблеми, графично структуриращи изчистени и гладки линии на страните и калниците. Полезна иновация Citroën предлагана в 4 цвята (черен Black, сив Grey, пясъчен Dune и шоколад Chocolate) като по този начин умножава възможностите за персонализиране, като се съчетават с различните цветове на разположение на каросерията, като например: Hello Yellow, Deep Purple, Rouge Aden, Blue Lagoon или Jelly Red.