Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 ClubS1 отбеляза 24-ия си рожден ден

ClubS1 отбеляза 24-ия си рожден ден

281
0
ClubS1 рожден ден

ClubS1 отбеляза 24-ия си рожден ден. Списанието и едноименният клуб в София бяха създадени през септември 1999 г. Изданието продължава да съществува заедно с уебсайта си, където ежедневно се отразяват свързани с Формула 1, други автомобилни спортове и автомобилната индустрия като цяло новини.

ClubS1 вече има 267 броя. В тях са разказани безброй истории на пилоти, отбори, шефове на екипи, на цели сезони и отделни надпревари от историята на шампионата

От няколко години изданието е в дигитален формат с изключение на предсезонния брой и специално издание за рождения ден. Тазгодишното е посветено на някои от легендите в историята на Формула 1. Сред тях са Стърлинг Мос и Ейдриан Нюи. Включени са няколко забележителни коли – Макларън МР4/4, Брабам BT46B („прахосмукачката“), шестколесният Тирел P34. Разказана е историята на сезон 1984 и една наистина невероятна победа – на Макларън в Лонг Бийч през 1983 г. Миналогодишният специален брой бе посветен на всички 34 световни шампиони в историята на Гран при.

Сайтът на ClubS1 е създаден няколко години след списанието. Екипът се старае ежедневно да публикува новини за спорта и да отразява максимално пълно надпреварите от световния шампионат на F1, световния рали шампионат, MotoGP и т.н.

Събитието на ClubS1 се проведе в Международния център на Уникредит Булбанк. Присъстваха представители на автомобилния бизнес у нас, колеги и приятели на изданието, с които то работи от десетилетия

Партньорите, които помогнаха отново това събитие да стане възможно и на които дължим изключително големи благодарности са Уникредит Лизинг и Шел. Специални благодарности дължим и на Делион, вносител на световноизвестното пенливо вино Bottega, с което бяха посрещнати гостите.

Събитието бе подкрепено и от ЗАГОРКА като част от инициативите за безопасно шофиране и отговорна консумация, водени от марката Heineken 0.0 и посланието си „Карай трезво! Когато шофираш, не пий“. Кампанията се фокусира върху това да предоставя винаги отговорен избор на консуматорите. Той се осъществява посредством избор на висококачествената безалкохолна алтернатива на пивото, за да се насладят на любимата си напитка по всяко време и при всеки повод.