Начало Автомобили Concept TV откри първи магазин на световноизвестната датска компания Bang & Olufsen...

Concept TV откри първи магазин на световноизвестната датска компания Bang & Olufsen в България

147
0

На 28 септември 2005 г. в София представителят за България на датската компания за аудио-визуални системи Bang & Olufsen (B&O) – Concept TV – откри първия си магазин на бул. “Янко Сакъзов” 1. Уникалната техника представиха Тайлър Бенц – регионален представител на Bang & Olufsen за средиземноморския регион, Русия и България, Стоян Христов – изпълнителен директор на Соncept TV, България. Почетен гост на събитието бе датския посланик Н.Пр. Свенд Бойе Мадсен.

Bang & Olufsen е един от най-прочутите производители на аудио и видео системи в света. Името на компанията е синоним на високо качество и е еталон за перфектна комбинация на високи технологии, функционалност и предизвикателен дизайн.

Bang & Olufsen разполага с 627 представителни магазини в над 40 държави. Продуктите на компанията се предлагат в още 1456 магазини в цял свят. Компанията ангажира около 2500 квалифицирани служители, които разработват високотехнологична аудио и видео техника, консултират и предлагат ефективни решения на почитателите й.

Продуктите на Bang & Olufsen – музикални уредби, телевизори, видео, тонклони, високоговорители, телефони и др., отразяват напълно девиза и ценностите на компанията – Поезия, Новаторство, Съвършенство. Предлаганата от датската компания аудио-визуалната техника е истинско произведение на изкуството и се вписва идеално в разнообразни интериорни решения. За да предостави на клиентите си възможно най-богат избор, B&O произвежда всички свои продукти в различни цветови гами.

“Ние трябва винаги сами да се предизвикваме с намирането на решения, които изглеждат непостижими. Само така можем да предизвикаме изненада и усмивки у нашите клиенти и да останем в бизнеса”, казват в B&O. В компанията вярват, че устойчивостта на световните ценности не се основава на временния материализъм, затова винаги се стремят да произвеждат оригинална класика, без да имитират и без да се преструват. За тях дизайнът е език, който трябва да обединява формата и функцията в нещо, което да говори от свое име.

Редица са примерите, които илюстрират нестандартните и иновационни решения на Bang & Olufsen. Дизайнът на музикалните системи позволява те да бъдат позиционирани на различни места – върху вертикални поставки за под, закачени хоризонтално или вертикално на стената или поставени върху шкаф. Някои от тях, като системата BeoSound Ouverture, притежават уникално интуитивно ръчно управление – вратите на уредбата се отварят, когато ръката пресича инфрачервен датчик.

B&O са и първите, които през 1995 г. пускат на пазара уникалната музикална уредба BeoSound 9000 с шест компакт диска и вградено радио, като изобретението бързо се превръща в безспорен хит по целия свят. Изключително лесни за използване и също толкова елегантно изпълнени са и телевизорите с марка B&O. Те са с последна технология за идеална картина Vision Clear, мощни тоноколони с възможности за Dolby Surround звук, а някои от тях са и с вграден видеомагнетофон. Тонколоните са другата област, в която компанията демонстрира своето умение успешно да интегрира две в едно – приятен дизайн и перфектна технология. Усъвършенстването на тонколоните на B&O е в посока компактност на моделите и съвършено възпроизвеждане на звук, без той да се изкривява, независимо от неговата сила.

Допълнителна информация:

Всичко започва през 1925 г., когато двама инженери от Дания – Питър Бенг и Свенд Олфсен, започват със скромно производство на радиопредаватели на тавана в семейното имение на Олфсен, близо до град Струер в северозападната част на Дания. Първият търговски продукт с марката B&O е техният т.нар. Елиминатор, който премахва необходимостта от използването на батерии. Днес централата на компанията се помещава в същия град и се наложи като един от водещите производители на аудио и видео системи в света.

Не един път компанията е печелила награди за дизайн. През 1978 г. Музеят на съвременното изкуство в Ню Йорк отдава дължимото на B&O и прави специално изложение, посветено на компанията и нейните продукти. В момента в музея има постоянна изложба на 11 продукта, производство на B&O. През 1990 г. компанията е удостоена с престижната международна награда за индустриален дизайн ID Classics Prize и се превръща в първата в историята компания, която получава тази награда, но не единствено за отделен продукт.

През 2005 г. компанията отпразнува своята 80-та годишнина. И през новото хилядолетие B&O продължава все така успешно да съчетава технологии и иновации в неповторимо съвършенство.