Новият шеф на Ford Motor Company за Европа, Близкия изток и Африка Джим Фарли има за задача да увеличи растежа в продажбите и да засили позициите на марката на Стария континент. Той ще заеме поста и ще започне да работи от 1 януари следващата година.
От компанията обявиха също така, че Стивън Одел става изпълнителен вицепрезидент и ще отговаря за глобалния маркетинг, продажби и сервиз (настоящия пост на Фарли). И двамата ще докладват директно на президента на Ford Марк Фийлдс и борда.
Фарли ще отговаря за продължението и ускорението на трансформацията на Ford в Европа. Той ще изпълнява плана „One Ford”, който цели постигане на високи цели чрез безпрецедентен фокус върху нови продукти, засилване на бранда и повишаване ефективността на разходите.
– Джим свърши отлична работа за подобряване имиджа на марката в световен мащаб – заяви Фийлдс. – Неговата отдаденост в работата за изграждане на брандовете Ford и Lincoln ни даде възможност да работим с клиентите си по един иновативен начин. Той ще има възможност да вложи същата страст в надграждането на продуктите ни в Европа и да разшири бизнеса ни в Близкия изток и Африка.
52-годишният Фарли ще се установи в европейската централа на Ford в Кьолн (Германия).