Начало Избрани Де Врис определи сблъсъка със Сарджънт в Мелбърн като състезателен инцидент

Де Врис определи сблъсъка със Сарджънт в Мелбърн като състезателен инцидент

509
0
Ник де Врис, Алфа Таури
Ник де Врис, снимка Ред Бул Контент Пуул

Ник де Врис коментира сблъсъка с Логан Сарджънт в Гран при на Австралия. Пилотът на Алфа Таури определи случилото се като „състезателен инцидент“ и заяви, че няма причина да се сърди на своя съперник от Уилямс.

Де Врис записа първия си старт на пистата Албърт парк в края на миналата седмица. Нидерландецът отново изпитваше затруднения с автомобила на Алфа Таури и не бе близо до позиция в топ 10.

28-годишният състезател бе малко пред Логан Сарджънт при второто спиране на надпреварата заради удара на Кевин Магнусен. Веднага след рестарта Де Врис бе ударен от американеца на първи завой и изпратен в чакъла. По този начин двамата приключиха участието си в Гран при на Австралия и нямаха възможност да се борят за по-предни позиции. Инцидентът между двамата не бе разследван от стюардите

Сарджънт се извини на Де Врис заради удара в 56-тата обиколка. Състезателят на Уилямс обясни, че е блокирал предните колела на първи завой заради ниската температура в неговите спирачки.

„Имах чувството, че нямах температура в спирачките и гумите“, сподели Сарджънт.

„Просто докоснах спирачките и веднага блокирах и двете предни колела. Извинявам се на Ник за случилото се“, продължи пилотът на Уилянс. „Мразя да приключвам състезания по този начин и трябва да погледна и да видя какво се е случило.“

„Определено се чувствах странно, защото имах чувството, че съм спирал по подобен начин в предишните два старта“, добави Логан Сарджънт.

Междувременно Де Врис каза, че не се сърди на своя американски колега и да го смята за виновен. Според него, това е било състезателен инцидент.

„Случва се. Всеки може да сгреши и да направи грешна преценка. Това беше състезателен инцидент. Сега нека да продължим напред и да се надяваме на по-добро състезание следващия път“, каза пилотът на Алфа Таури.

Де Врис разкри, че е имал повредено предно крило през по-голямата част от дистанцията. Именно това е довело до ниското темпо и прекомерното износване на неговите гуми.

„Повредих предното си крило при инцидента с [Естебан] Окон. На практика през цялото състезание в Мелбърн карах със счупено предно крило. Това от своя страна означаваше, че износвах гумите прекалено рано. В крайна сметка надпреварата за мен беше една голяма бъркотия“, добави пилотът на Алфа Таури.