Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Доводите на Ред Бул относно дебитомерите са още по-силни след три старта,...

Доводите на Ред Бул относно дебитомерите са още по-силни след три старта, твърди Хорнер

35
0
Кристиан Хорнер

Ред Бул вярват, че доводите им по случая с дисквалификацията на Даниел Рикиардо от Гран при на Австралия са по-силни след провеждането на общо три кръга от световния шампионат на Формула 1.

Австралийският пилот на тима от Милтън Кийнс финишира втори в домашната си надпревара на Албърт парк. Впоследствие обаче загуби първия подиум в кариерата си, след като бе установено, че е превишил дебита на горивото. Тимът му оспорваше решението на стюардите с обяснението, че одобрените от ФИА сензори за засичане скоростта на потока на бензина не работят или дават грешни показания. Представителите на федерацията не оспориха това твърдение, но посочиха, че Ред Бул не са се съобразили с препоръката им да променят метода си на изчисление, за да влязат в нужните граници.

В Малайзия и Бахрейн проблемите на Ред Бул с датчиците продължиха. Екипът обаче поиска – и получи – разрешение да продължи да работи със собствения си метод на изчисление. Обжалването на тима ще бъде изслушано от Международния апелативен съд  в понеделник, на 14 април.

Тези точки са важни, жизненоважни. Смятам, че имаме много силни доводи. С напредване на състезанията въпросът става все по-очевиден, появиха се проблеми. Надявам се да успеем да представим доводите си ясно и да върнем второто място на Даниел, което той напълно заслужи в Мелбърн – обясни Хорнер. – Ние продължаваме да работим, никой не се отказва. Знаем какво трябва да подобрим по колата си и просто ще продължим да натискаме. Момчетата от Рено правят същото, което и всички в Милтън Кийнс. Като помислите къде бяхме преди пет седмици на тестовете в Бахрейн… В тренировките преди сезона така и не направихме състезателна дистанция, камо ли да постигнем конкурентно темпо. В Китай ще е много трудно да се борим с Мерцедес на дългата права, но след връщането в Европа трябва да започнем да наваксваме – допълни шефът на Ред Бул в F1.

Хорнер уточни, че липсата на достатъчно висока максимална скорост на правите на RB10 не е тайна, но по това се работи усилено:

Правим всичко по силите си, както и Рено, за да намалим разликата спрямо Мерцедес. Постигнатото досега вече е много впечатляващо.