Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Джовинаци ще замести Фетел или Льоклер, ако някой от титулярите на Ферари...

Джовинаци ще замести Фетел или Льоклер, ако някой от титулярите на Ферари не може да се състезава

2496
0
Антонио Джовинаци
Антонио Джовинаци; снимка: Алфа Ромео

Антонио Джовинаци ще замести Себастиан Фетел или Шарл Льоклер по време на сезон 2020, ако някой от двамата титуляри на Ферари не е в състояние да се състезава. От Скудерията вече са постигнали договорка с Алфа Ромео, съобщи италианският вестник La Stampa.

Отборите от Формула 1 ще са в т.нар. „балон“ от момента на влизането си на пистата в четвъртък, 2 юли. В падока екипите няма да общуват, ще се придвижват по отделно от и до трасето. Организаторите, местните власти и Формула 1 постигнаха споразумение, че не е необходимо тестване на всеки 48 часа, както се твърдеше първоначално. Вместо това хората с достъп до пистата ще преминават процедурата веднъж на всеки пет дни. В Шпилберг вече бяха доставени над 10 000 теста за коронавируса.

Лоран Мекис
Лоран Мекис; снимка: Майкъл Потс

„Всички хора с достъп до падока ще имат пълни прегледи и изследвания преди да влязат там. Всеки човек, който ще видите там, ще е с COVID-19 тест, PCR тест, направен по-малко от четири дни преди това“, обясни още спортният директор на Скудерията Лоран Мекис

„Следващите проверки ще са на всеки пет дни. В големия балон ще има и по-малки – при нас във Ферари например ще създадем по един такъв за екипа около колата на Льоклер и друг за хората при Фетел. По този начин ще ограничим контактите. Ако един човек даде положителен резултат, контактните му хора ще са значително по-малко. В Маранело има резервни специалисти, които са готови да тръгнат за Австрия ако се налага. Те следват същите протоколи за безопасност като състезателния екип и ще са готови за влизане в балона. Да се надяваме, че няма да се стигне до там.“

Мекис посочи също така, че едно от най-големите предизвикателства е постоянното носене на маски. Те са задължителни и във фабриката в Маранело.

„Едно е обаче да я носиш в офиса и съвсем друго при 40 градуса на пистата. Според нас това ще е най-голямото предизвикателство“, обясни той.

„Опитваме се да въведем някакви мерки – упражнения за дишане плюс някакви паузи, за да могат хората ни да са във възможно най-добра форма.“