Телевизиите, предаващи Формула 1, са тези, които трябва да поемат инициативата по популяризирането на спорта в интернет, смята шефът на Формула 1, Бърни Еклестън.
В отговор на твърдението на Макс Мозли, че интернет е пренебрегван като начин за популяризиране на Формула 1, Еклестън каза, че ръцете му са вързани по отношение на това, което може да направи.
Той обяснява, че споразуменията, които е постигнал с телевизионните компании по света, ограничават ФОМ във връзка с представянето на кадри в интернет.
Британецът подчертава, че би нарушил споразуменията, ако осигури видео материали или определени кадри на живо – както се предлагаше да има камери в падока или в гаражите.
„Имаме договори с телевизионните компании по целия свят, които им дават възможността да експлоатират всички медийни форми на тяхна територия – включително и интернет” – казва Еклестън. „Трябва да оставим това на тях, тъй като нямаме намерение да нарушаваме договорите си.”
Всичко бе започнато от Макс Мозли, който в официално изказване миналата седмица, коментира, че интернет е пренебрегван като поле за изява на Формула 1.