Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ферари, Макларън и Ред Бул пробват компоненти за 2012 г. на тестовете...

Ферари, Макларън и Ред Бул пробват компоненти за 2012 г. на тестовете в Абу Даби

59
0
Жул Бианки

По нови компоненти, свързани с управлението на двигателя и работа с гумите на Пирели за 2012 г. се труди Жул Бианки през днешния ден тестове на пистата Яс Марина. Третият пилот на Ферари направи 91 обиколки.

Беше добър ден. Натрупах много километри и изпълнихме програмата си, а аз подобрих времето си спрямо вчера. Събрахме много данни, които ще са важни за развитието на автомобила за 2012 г. – бе обобщението му за свършеното днес. – Разделихме програмата на две части: сутринта се трудихме по компоненти, свързани с управлението на двигателя за догодина, докато следобед се съсредоточихме върху експерименталните гуми. Като че ли няма много голяма разлика в сравнение с тези от 2011 г., но определено е твърде рано за крайни заключения.

Французинът бе доволен от това, че подобри представянето си като цяло, въпреки че инстинктът му го тегли винаги към най-бърза обиколка.

Основно върху гумите бе съсредоточена програмата на Гари Пафет и Макларън. Той изпробва различни каркаси и смеси, постигайки някои позитивни резултати. Англичанинът спря за малко заради проблем с налягането на горивото, но се оказа, че няма нищо сериозно. В програмата му бяха включени още проверка на няколко експериментални компонента за МР4-27А и събиране на данни за сравнение. Оливър Търви ще приключи тестовете утре за тима от Уокинг.

Отново най-бързият в сесията – Жан-Ерик Верн – имаше по-трудни изпитания в сравнение с вчера. Технически проблеми бавеха французина, който все още свиква с Ред Бул RB7.

Сутринта бе доста накъсана заради грижи със сензори, които прекъсваха програмата ни. Следобед загубихме още време заради повреда на KERS-а. Всичко вече е поправено и поне успяхме да направим няколко обиколки, събирайки полезна информация. Дано утре нещата вървят по-гладко – обясни шефът на състезателните инженери Йън Морган.

Добър прогрес отбеляза и Сам Бърд в Мерцедес, чиято работа бе подобна на тази на колегите му – гуми и трупане на данни.