Ферари работи по нови под и задно окачване с амбицията комбинацията от подобрените елементи да елиминира напълно подскачането на болидите F1-75. Феноменът, с който се сблъскаха всички отбори през сезон 2022, но засегна повече едни спрямо други, не влияе прекалено лошо на представянето на Скудерията. Въпреки това в Маранело искат да се справят с подскачането, защото подобреният комфорт на пилотите води до по-силни резултати. Предполага се, че новото задно окачване ще бъде въведено през втората половина на сезона. Освен това италианският тим ще продължи изпитанията на дифузьора, който изпробва в Австралия. Работи се и по ново задно крило с по-добра ефективност по отношение насочването и използването на въздушните потоци.
Ферари води и в двете генерални класирания след първите три надпревари от сезона
Шарл Льоклер е лидер при пилотите със 71 точки. При отборите Скудерията има актив от 104 точки при 65 за Мерцедес и 55 за Ред Бул. Състезателната година обаче е дълга и в Маранело планират следващите си стъпки, за да не изостават в развитието на колите спрямо съперниците, които се борят със свои проблеми. През целия този процес инженерите на Ферари вече планират какви часове могат да спестят от изпитанията в аеродинамичния тунел, за да ти пренасочат към програмата за сезон 2023.
Продължава и работата по задвижващата система като планираното повишение на мощността е с 10 к.с. На Имола трябва да се съберат последни данни и след това всичко да се обобщи между Маями и Барселона. Ако резултатите са задоволителни, в Испания Ферари ще направи следващата крачка със задвижващата си система.
За предстоящата Гран при на Емилия Романя пък са били продадени над 100 000 билета
Кметът на Имола Марко Паниери отбеляза, че това е невероятно.
„Страхотна новина, която ни изпълва с радост и гордост. Само преди няколко месеца подобно нещо бе смятано за невъзможно. Днес отново сме на световната сцена“, допълни той.
“There’s a good F1-75” 🐶#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/d4cn79TIFd
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) April 15, 2022