Спортният директор на Ферари Маурицио Аривабене потвърди, че в колата на Ферари има поставен втори сензор от ФИА, който да следи подаваната енергия от батерията към двигателя.
Според италианеца обаче това не е довело до спад в мощността на агрегата на заради по-малко количество добавена енергия, каквито предположения се появиха. В последните няколко състезания темпото на болида на тима от Маранело спадна и това позволи на Хамилтън да запише 3 поредни победи.
„Конфигурацията на батерията ни е доста сложна, каза Аривабене пред RTL. – Затова приехме молбата от страна на ФИА да работим заедно с тях и да улесним работата им. Имаме сложен втори сензор, но той не променя представянето на колата.
Поставянето му няма нищо общо със скоростта на правите. В Сингапур и Русия бяхме малко по-бързи или около Мерцедес като максимална скорост. Губехме в бавните завои. Имаме данните, които потвърждават това.“
Аривабене заяви още, че му се струва странно как всички са разбрали за наличието на втори сензор в батерията, при положение, че конфигурацията на батерията е интелектуална собственост на Ферари.