Пиер Гасли се радваше на четвъртото си място в квалификацията за Гран при на Емилия Романя. Френският пилот на Алфа Таури вървеше силно още от сутрешната тренировка, но затвърди доброто впечатление в следобедната сесия.
„Колата вървеше чудесно още от началото на тренировката и имахме доста добър баланс. Сутринта направихме няколко по-дълги серии, за да разберем какво ще е износването на гумите в неделя. Накрая вероятно можехме да извлечем още малко със софта. Изглеждахме доста конкурентоспособни и затова се чувствахме положително настроени за квалификацията.“
„Тази писта е невероятна. Казах го още преди да дойдем тук, но управлението с малко гориво следобед беше просто изумително. Направих няколко определено силни обиколки и изравних най-доброто си класиране в квалификация.“
„Четвърто място е страхотно постижение и се радвам, че го регистрирах на Имола. Изглежда сме бързи в Италия!“, засмя се Гасли
„Повечето работа все пак трябва да се свърши утре в състезанието, за което сме в силна позиция. Трябва да я запазим на старта и след това да видим как ще се развият нещата. Като гледам времената, битката ще е сериозна.“
FACT: Special edition helmets give you extra speeeed 🔥 pic.twitter.com/s08lcpZ27D
— Scuderia AlphaTauri (@AlphaTauriF1) October 31, 2020
На въпрос дали обявеното му по-рано оставане в Алфа Таури и догодина е освободило съзнанието му, за да се съсредоточи изцяло върху карането, Гасли каза, че всъщност то не е имало особено влияние.
„Трябва да призная, че знаех за решението от доста време. Но ще отбележа, че съм много доволен от работата ни с инженерите. Всеки уикенд те ми дават много силен автомобил. Мисля, че днес успяхме да извлечем и повече, познавайки вече толкова добра колата. Чувствам се добре в момента. Намираме се буквално на нещо като 15 км от фабриката ни. Затова всичко тук е така важно. Надявам се да се представим силно за момчетата и да продължим битката с Ферари, ако е възможно.“
В Алфа Таури бяха доволни, че и двете им коли бяха в топ 10 – Данил Квят се класира осми. Руснакът смяташе, че резултатът му щеше да е значително по-добър, ако бе направил с десета и половина от секундата по-добра обиколка.