Най-малката промяна в настройките на Ферари SF-25 води до огромна разлика в поведението на колата, сподели Люис Хамилтън. Седемкратният световен шампион каза също така, че според него квалификацията ще е тото за Скудерията, защото екипът не е убеден какво ще проработи на болида.
„В първата тренировка бях наистина доволен от колата. Имах чувството, че сме направили крачка напред и усещането определено бе положително. Промених буквално двете най-малки неща по колата, които не би трябвало да имат изобщо някакъв ефект“, коментира Хамилтън.
„Това бе може би най-дребната промяна, която сме правили тази година, а след това имаше огромна разлика, проблеми със спирачките и борба с колата“, продължи Хамилтън
„Това всъщност е доста сериозен проблем през целия сезон досега. Досега не ми се бе случвало и е нещо ново. За квалификацията – тото ще е, просто хвърляме заровете. Понякога пробваме нещо и то работи, опитваме друго и не се получава, така че да видим какво ще стане. Надявам се да измислим нещо за квалификацията. Със сигурност се трудим упорито“, каза още Хамилтън.
Шарл Льоклер допълни, че реалистично погледнато, колкото и да натискат с отбора нямат шанс да се борят за предни позиции.
„Дали можем да се представим по-добре? Да. Да се борим за полпозишън? Честно, не мисля, че разполагаме с кола, с която бихме могли да го направим. Положителното е, че състезателното ни темпо бе силно. Трябва да се съсредоточим върху квалификационната скорост. Това е основният ни фокус, там хвърляме всички усилия и се надявам това да ни се отплати в събота“, сподели Льоклер.
Фредерик Васьор междувременно заяви, че има доверие на целия екип на Ферари, но призна, че има допуснати грешки при създаването на SF-25
„95% от отбора е същият екип, който участва в създаването на проектите за последните три години. Убеден съм, че един проект с проблеми не означава, че структурата не работи. Имам огромно доверие в хората. Знаем как да постигнем подобрение, но търсенето на напредък е константа в автомобилния спорт. Дори да си пръв, знаеш, че има какво да подобриш. Ние вероятно допуснахме някои грешки с настоящата кола и трябва да свършим по-добра работа. Но мотивацията е налице и съм сигурен, че само трябва да продължим да намираме и решаваме проблемите“, заяви шефът на Ферари в F1.
Васьор посочи, че при пристигането на Люк Сера в Маранело „90% от концепцията за настоящия автомобил бе приключена“.
„Основните решения за конструкцията бяха взети. Имам предвид разпределение на теглото, междуосие, основна концепция и т.н. Винаги има такъв ефект при смяна в ръководството на техническия екип“, заяви ръководител на Ферари в Гран при.
View this post on Instagram