Мико Хирвонен намали разликата на Себастиен Льоб в световния рали шампионат на само седем точки, спечелвайки Рали Акрополис.
Новакът във WRC сериите, Себастиен Огие, обаче сензационно завърши на втора позиция, като последното място на подиума бе за Яри-Мати Латвала.
Интересното е, че в петък нещата за Форд далеч не изглеждаха толкова добре, като Латвала се завъртя, докато водеше. След това Дани Сордо намали скоростта си, за да пусне Хирвонен, което означаваше, че финландецът щеше да минава първи по трасета в събота. В последствие обаче нещата за Ситроен се провалиха, като първо Льоб отпадна след инцидент, а след това и окачването на Сордо се счупи.
Тогава заплаха за Хирвонен бе Петер Солберг, но в последствие окачването на норвежеца също се счупи. Това позволи на Хирвонен спокойно да завърши надпреварата на първа позиция. Това е 70-та победа за Форд във WRC, като тя връща производителя обратно в битката при конструкторите.
Приятна изненада на уикенда бе Евгени Новиков, който бе на път да завърши на четвърта позиция, но заради счупен диференциал в неделя сутрин постепенно изостана. Така четвъртото място трябваше да се реши в последните етапи и бе заслужено от Федерико Виагра. На 11 секунди зад него остана Конрад Раутенбах.
И след като състезателите на Стобарт Форд (Матю Уилсън и Хенинг Солберг) имаха своите проблеми, накрая шестото място остана за Калид Ал Касими – най-доброто му класиране досега. Последните точки взеха Мадс Остберг и Ламброс Атанасулас.
Класиране в Рали Акрополис:
1. Мико Хирвонен (Форд) 4.09.42.5 ч.
2. Себастиен Огие (Ситроен) + 1.12.9 мин.
3. Яри-Мати Латвала (Форд) + 1.45.0 мин.
4. Федерико Виагра (Форд) + 3.48.3 мин.
5. Конрад Раутенбах (Ситроен) + 3.59.8 мин.
6. Калид Ал Касими (Форд) + 7.04.3 мин.
7. Мадс Остберг (Субару) + 12.24.9 мин.
8. Ламброс Атанасулас (Шкода) + 12.47.6 мин.
9. Насер Ал-Атиях (Субару) + 13.09.9 мин.
10. Арминдо Араужо (Мицубиши) + 15.04.5 мин.