Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хорнер: Ако победим Мерцедес на Пол Рикар, то наистина можем да ги...

Хорнер: Ако победим Мерцедес на Пол Рикар, то наистина можем да ги бием навсякъде

2110
0

Полпозишънът на Макс Верстапен за Гран при на Франция вдъхна нова надежда на тима му Ред Бул в битката с Мерцедес. Шефът на отбора Кристиан Хорнер заяви, че ако екипът му победи големия съперник от Бракли точно на пистата Пол Рикар, то това ще означава, че може да надделее и навсякъде другаде.

„Фантастично представяне – това е първият ни полпозишън във Франция. Страхотно каране на Макс. Той бе бърз в повечето сесии през уикенда. И мисля, че отборът подобрява болида с всяка следваща тренировка. А присъствието на Чеко [Перес] в челото, надграждането на формата му от Баку – това е невероятно представяне за отбора.“

„Полът със сигурност ни дава повече увереност. Да видим как ще протече състезанието, но тази писта беше територия на Мерцедес през последните години. Така че ако ги победим тук, то наистина можем да ги бием навсякъде“, заяви Хорнер

„Много е заложено, но целят отбор се труди страшно добре. Тази година е особено трудно, защото работим по настоящата кола, по тази за догодина, има ограничение на бюджетите и всичко останало. Но да видя целия тим толкова обединен и притискащ Мерцедес е феноменално.“

„Свалили сме малко аеропритискането. То се вижда от размера на задното крило – нашето и това на Мерцедес. Вървим силно през втори сектор, защото има по-ниско съпротивление. Все пак успяваме да запишем силни постижения в последната част от пистата, което ни помага общото време за обиколка да е силно. И се надявам на добра надпревара.“

Ръководителят на Мерцедес в F1 Тото Волф определи второто и третото място на Люис Хамилтън и Валтери Ботас в квалификацията за Гран при на Франция като солидно представяне. Според него F1 W12 няма достатъчно скорост през уикенда за седмия кръг от първенството за сезон 2021.

„Труден уикенд, защото ни липсва скорост. Това е истината. По-рано изглеждаше по-зле в сравнение с позициите, на които се класирахме, но ни трябва прогрес навсякъде. Разглеждаме абсолютно всичко, за да напреднем“, обясни Волф

„Симулациите ни показаха, че свалянето на аеропритискането е по-бавният вариант. Бихме загубили много в завоите. Балансирането е доста сложно.“

„Що се отнася до шаситата, то този сезон имаме само четири и всичките са от миналата година. Опитваме се да постигнем еднакъв километраж. Люис кара с онова, което бе на Валтери в Баку и бе ужасно там, но вървеше наистина добре в Монако. В ретроспекция може да се отбележи дали е трябвало да ги оставим, да не ги сменяме. Но те преминават толкова тестове, сканират се регулярно и мога да ви кажа, че няма разлика помежду им. Информирахме пилотите за решението в средата на седмицата. Нямаше никакъв коментар от тяхна страна. Дори предложихме нова смяна в петък вечер, но останахме с първоначалния вариант.“