Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хорнер притеснен от проблемите с агрегатите на Ред Бул Пауъртрейнс

Хорнер притеснен от проблемите с агрегатите на Ред Бул Пауъртрейнс

3850
0
Матия Биното, Кристиан Хорнер
Матия Биното и Кристиан Хорнер; снимка: Ред Бул Контент Пуул

В първите две състезания във Формула 1 за сезон 2022 отборите на Ред Бул и Алфа Таури записаха 4 отпадания. В Бахрейн надпреварата не завършиха Макс Верстапен, Серхио Перес и Пиер Гасли. В Саудитска Арабия Юки Цунода изобщо не стигна до старта. Двата екипа на Дитрих Матешиц използват от тази година задвижващи системи на Хонда, които се произвеждат и подготвят в развойния център на японската компания в Сакура. Брандирани са обаче като Ред Бул Пауъртрейнс и се поддържат от новосформираната компания. И проблемите през уикендите в Манама и Джеда тревожат Кристиан Хорнер.

В Саудитска Арабия бяха сменени множество компоненти по задвижващите системи. И двамата пилоти на Алфа Таури са с втори агрегати. От Ред Бул не бяха сигурни дали са решили проблема си от Бахрейн, който е свързан с горивната система. В мотора на Серхио Перес обаче имаше сменени компоненти. Финиширането и на двата RB18 бе обнадеждаващо за екипа, но окончателният анализ ще бъде извършен в Милтън Кийнс и Сакура.

„Разбира се, че се притесняваме“, заяви Хорнер. „Но първо трябва да разберем какво стана. Едва след като сме наясно точно с проблема се надявам да имаме решение.“

При Цунода падна налягането на маслото след излизането му от питлейна и от Алфа Таури го прибраха. Все още не е ясно дали задвижващата система ще може пак да се използва, както и какъв точно е бил проблемът. Франц Тост иска да разбере също така какви са грижите при неговите коли, тъй като в Ред Бул такива до момента нямаше. Точният анализ обаче може да се забави – батерията от колата на Гасли трябва да стигне до Япония с кораб, защото качването ѝ на самолет не е разрешено.

„Батерията пътува в запечатана кутия на кораб. Трябва да чакаме, докато (в Хонда) разследват какво точно е станало“, каза Тост.