Шарл Льоклер се надява да притисне малко повече Макс Верстапен в надпреварата за Гран при на Маями, макар че и той се оплака след квалификацията там от прегряване на гумите.
„Бяхме много близо в Q3, но когато започнахме да натискаме в опит да извлечем последните една-две десети от секундата, поведението на гумите се влоши във втори и трети сектор. Прегряха сериозно. Чувството в първи сектор всъщност беше доста добро, но след това загубих прекалено много скорост“, обясни Льоклер.
„Състезанието обаче е дълго. В спринта демонстрирахме добро темпо. Надявам се да притиснем малко повече Макс“, продължи Льоклер
„Надявам се и да успеем да останем в DRS зоната, ако не ни изпреварят в първия завой. DRS-ът е свръх мощен тук. Но ако се отвори разлика, след това винаги е трудно да се върнеш на необходимата дистанция. Това не бива да го допускаме. Но първо да мине стартът. В спринта потеглих прилично, ще се постарая в състезанието да е още по-добре.“
„В спринта бяхме по-близо до Макс от обичайното. Той обаче не бе съвсем доволен от колата си. Първо трябва да видим каква стъпка напред ще направи в състезанието, дали ще е по-удовлетворен от болида си. Ние самите поизпипахме настройките на нашите коли. Уверени сме, че имаме прогрес. Според мен със стратегия винаги можеш да притиснеш някого малко повече. Надявам се така да се получи. И двата ни автомобила са в челото, така че разполагаме с добри възможности“, каза още Льоклер.
View this post on Instagram
Карлос Сайнц се класира трети в квалификацията в Маями. Испанският пилот на Ферари каза, че не може да е прекалено разочарован.
„Тази писта винаги е особено сложна за каране. В някои секции е хлъзгава, гумите са на ръба да прегреят. Ние сме в добра позиция да се борим с Ред Бул-ите и ще сторим всичко възможно, за да извлечем максимума от състезанието. Нямам търпение за надпреварата“, каза Сайнц
Шефът на Ферари в F1 Фредерик Васьор определи резултата на тима си от квалификацията в Маями като добър.
„Има обаче известно чувство на разочарование, тъй като се надявахме на още по-силно класиране. За всички стана ясно обаче колко трудно бе да се направи чиста обиколка със софт в края на сесията. Всички бяха на ръба и границата можеше да бъде лесно прескочена“, допълни Васьор.