Инцидентите в Гран при на Канада и Австрия доведоха до различни решения на стюардите на съответните състезания от световния шампионат на Формула 1 и до много въпроси от страна на феновете.
Как се случи пилот на Ферари ДА БЪДЕ НАКАЗАН В КАНАДА БЕЗ КОНТАКТ, а след контакт срещу пилот на Ферари в Австрия да не последва наказание. Как така без да има удар не е състезателен инцидент, а след удар и извхърляне от пистата всичко е според правилата? Феновете на Ферари си задават въпроса дали правилата не са написани просто да са срещу черните кончета.
Константин Димитров
.
.
_____________
„Where am I supposed to go?“#CanadianGP ?? #F1 pic.twitter.com/gWjWNmdOE4
— Formula 1 (@F1) June 9, 2019
След ИНЦИДЕНТА МЕЖДУ ЛЬОКЛЕР И ВЕРСТАПЕН комисарите решиха, че не е имало място и за двете коли и не наказаха Верстапен. Обиколка по-рано се видя много добре, че има предостатъчно място да завият едновременно и двете коли. Моят въпрос е: „Позволено ли е битката между двама пилота от Формула 1 да се реши чрез контакт?“. И ако е позволето, то тогава Льоклер защо не остави външната траектория за завоя на Верстапен. И след това не го изблъска извън пистата?
Радостин Сарин
*That* pass – from every angle#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/alDXTbLsNO
— Formula 1 (@F1) July 1, 2019