Начало Автомобили Jaguar XF спечели наградата “Златен волан” за най-добър седан

Jaguar XF спечели наградата “Златен волан” за най-добър седан

75
0

Jaguar спечели най-високата награда за автомобили в Германия – Златен волан. Jaguar XF беше провъзгласен за „Най-добър седан“ в категория среден и висок клас пред Mercedes-Benz E класа и Volvo S90. Jaguar имаше и още един повод да празнува в категорията голям SUV, където F-PACE зае второто място.

Jaguar  XF задава стандартите в сегмента с несравним дизайн, лукс, технологии и икономичност, подчертани от водещи в класа динамика и финес. С наскоро добавеното задвижване на всички колела моделът XF предлага по-голяма увереност в теглителната сила при всякакви метеорологични условия и притежава изключителна обща цена на притежание с водещи в класа остатъчна стойност и разходи за поддръжка.

Д-р РалфСпет, Главен изпълнителен директор на Jaguar Land Rover, прие Златния волан за Jaguar XF и коментира:

Спечелването на престижната награда Златен волан на най-взискателния автомобилен пазар и в най-конкурентния премиум сегмент в света означава много за Jaguar Land Rover. Наградата Златен волан потвърждава всички усилия на екипа на Jaguar Land Rover да предоставя специални, солидни продукти с отличителен характер, които стимулират сетивата. 

Искам да благодаря на осведомените читатели и компетентното експертно жури за тяхната оценка – и особено на екипа на JLR.

Първият SUV на Jaguar, F-PACE, зае достойното второ място в категорията на големите SUV автомобили. Той е проектиран и конструиран да предложи пъргавината, бързите реакции и финеса, с които се слави Jaguar, заедно с всекидневна практичност и това го прави върховия практичен спортен автомобил. F-PACE е посрещнат фантастично на пазара и е най-бързо продаваният автомобил на Jaguar досега.

За 41-вите награди Златен волан се състезаваха 36 нови модела в шест категории. В първия етап от гласуването милиони читатели на Auto Bild и неговите сестрински издания в повече от 20 европейски държави, заедно с читателите на неделния вестник Bild am Sonntag, избраха своите фаворити. След преброяването на гласовете бяха определени  24 финалисти. 67-членно жури, състоящо се от пилоти, главни редактори, дизайнери и други автомобилни експерти задълбочено тестваха новите модели, като сравняваха динамика на шофиране, свързаност, дизайн и разходи по поддръжка.