Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Какви наистина ще са моторите през 2026 г.

Какви наистина ще са моторите през 2026 г.

1701
0

Напълно новите задвижващи системи в F1 станаха повод за поредния спор между Кристиан Хорнер и Тото Волф през изминалия месец. Темата, повдигната от англичанина през уикенда за Гран при на Австрия, обаче наистина e много важна. Тя е централна в този брой, защото въпросите – ще се наложи ли в действителност моторите със синтетични горива да работят, за да се зареждат батериите, а пилотите да слизат на ниски предавки – са ключови за запазването или промяната на вече приетите норми.

Наистина ли в Ред Бул са научили нещо повече от останалите за новите хибридни болиди. Или са толкова назад, че се опитват да променят регламента отсега, за да си гарантират успех?

Хвърляме поглед и към развитието на самите горива. Компоненти от тях вече са готови от Арамко и се използват във Формула 2 и Формула 3.

В падока отново тръгнаха и слухове, че поне 2 или 3 тима са надвишили бюджетния таван през миналия сезон. Поглеждаме към някои сведения как би могло да става това, дори и без да бъде засечено от хората на ФИА.

Техническите теми са свързани още с карбоновите шасита и последните тестове на новите гуми на Пирели, които отборите масово не харесват.
Снимките на новия филм на Брад Пит за Формула 1 вървят и продължават с пълна сила въпреки стачката в Холивуд и поглеждаме и към тази любопитна част от живота в Гран при днес.

Очевидно вдъхновен от успеха на Ферари в 24 часа на Льо Ман тази година Паоло д’Алесио ни връща към последния славен прототип на Скудерията в състезанията за издръжливост преди него и важната роля в успеха на създателя на компанията за волани Момо – Джанпиетро Морети.

Както обикновено, броят ви чака в дигитален формат на сайта e-spisanie.com!

Списание ClubS1 е част от програмата за лоялност на Shell – ClubSmart. Можете да получите достъп до електронния вариант на списание ClubS1 и с ваучер, като замените част от своите ClubSmart точки.

Приятно четене!
Иван Тенчев