КИА Моторс предостави 424 автомобила за превоз на отборите, официалните гости и делегати от целия свят по време на предстоящото Световно първенство по футбол – FIFA World Cup Russia™. Предаването на автопарка за нуждите на футболното първенство отново демонстрира подкрепата и страстта, която КИА споделя с най-популярното спортно състезание в света. Официалната церемония по връчване на автомобилния парк се състоя на 31 Май, стадион Лужники в Москва, където на 15 юли ще се проведе финалната среща от Мондиал 2018.
Световното първенство по футбол се открива на 14 юни. Мондиал 2018 за първи път ще се състои в страна от Източна Европа, а срещите ще се играят на два континента – в Европа и Азия. Общо 32 отбора от целия свят ще се включат в надпреварата за купата на най-популярното първенство по футбол в света.
Като официален партньор на FIFA, автопаркът, който КИА предоставя за нуждите на състезанието включва луксозната лимузина К9, Sorento SUV, компактният кросоувър Sportagе и Сийд хечбек. Автомобилите ще транспортират всички национални отбори по футбол, съдии, официални гости и делегати по време на 64-те срещи от Световната купа на ФИФА. Церемонията уважиха Jay Neuhaus, Директор маркетинг, FIFA; Eduardo Solis, Директор партньорство и промоции, FIFA; Alexey Sorokin, Председател и CEO, местен организационен комитет, FIFA; и футболната легенда Неманя Видич, бивш играч на Манчестър Юнайтед, Спартак Москва и Сръбския национален отбор.
„КИА Моторс е наш официален партньор от 2007г. и ние сме благодарни за подкрепата и съдействието на компанията с предоставянето на превозни средства от разнообразната си моделна гама за нуждите на FIFA World Cup Russia™.”, заяви Jay Neuhaus, Директор маркетинг, FIFA. „КИА Моторс заема ключова роля в провеждането на състезанията от Световната купа. Една безупречна транспортна организация е от решаващо значение за успеха на първенството. Щастливи сме, че имаме подкрепата от нашия дългогодишен партньор КИА Моторс. Автомобилите с марка КИА гарантират стилно и комфортно пътуване на всички участници в събитието и нашите екипи.”
„Броени дни остават до старта на Световната купа, едно от най-популярните спортни събития с милиони фенове в международен мащаб,” каза Jeong Won-jeong, Президент на КИА Моторс Русия. „Развълнувани сме от партньорството на марката с толкова популярно спортно събитие, което ще доближи огромната аудитория до ценностите на марката, като производител на качествени автомобили за млади по душа потребители.”
КИА ще предложи няколко възможности на феновете да се включат в Световната купа чрез кампанията ‘Get into the game’. За начало КИА дава шанс на 64 деца от целия свят да предоставят топката преди всяка една от футболните срещи. За тези, които искат да подражават на своите герои, инициативата „Champ into Arena” кани аматьорски футболни отбори, съставени от по 5 играча, в Москва, където 16 националности ще се състезават за международна слава. Победителят ще получи трофея от един от най-известните футболисти в света.