Начало Автомобили KWID CONCEPT – нова визия по поръчка за новите пазарни нужди

KWID CONCEPT – нова визия по поръчка за новите пазарни нужди

65
0
KWID CONCEPT

KWID CONCEPT е представена на автомобилното изложение в Делхи концепция, подчертаваща едновременно ангажимента на Renault към новите пазари, какъвто е индийският, както и способността на компанията да произвежда привлекателни продукти в сегмента на компактните автомобили. Забавният и енергичен дизайн на автомобила заедно с технологичните му характеристики са предназначени да отговорят на нуждите на младите клиенти на тези пазари.

KWID CONCEPT бе проектиран с участието на Renault Design India и стои под венчелистчето „Изследване“ от дизайнерската стратегия на Renault. Вълнуващите пропорции и размери на автомобила, както и много късите надвеси, създават впечатлението за подскачащ автомобил, докато големите колела се издават извън калниците и придават на KWID CONCEPT вид на бъги. Игривият екстериорен дизайн се компенсира от здраво излъчване, което осигуряват защитните елементи и къси спойлери, които придават чувство за сила. Автомобилът е с единично задвижване, но излъчва визия на офроуд автомобил. Интериорът на KWID CONCEPT е проектиран да обгръща пътниците като пашкул и е вдъхновен от птиче гнездо. Седалките, закачени над солидна база в бяло, създават впечатление за лекота, докато двуцветният материал еластомер осигурява чувство за яркост. KWID CONCEPT предлага също така климатизация на задното пътническо отделение с контролери, разположени на гърба на пътническата облегалка, както и вентилация чрез концентрични перфорации. Приборното табло е интегриран таблет, от който се контролира навигацията на Flying Companion.

Отвъд игривия и надарен с въображение стайлинг на KWID CONCEPT, концептуалният автомобил е оборудван и с множество технологични функции, начело на които стои Flying Companion. Целяща да предложи безопасно, но и забавно изживяване на пътя, Flying Companion е първата по рода си технология в автомобилния свят. Започвайки от въртящата се задна част на покрива на KWID CONCEPT, Flying Companion може да се контролира чрез един от двата режима – автоматичният режим използва предварително програмирана „flying sequence“ и GPS местоположение, както и механичен режим, който позволява спътникът да се контролира чрез таблет в автомобила. Flying Companion може да се използва за различни цели, включително да проучва трафика, да снима пейзажа и да засича препятствия на пътя пред вас.

Клиентите на новите пазари са много по-млади. Техните очаквания са различни и освен това, клиентите обикновено са геймъри. Те по-често изявяват интерес към технологиите и искат да се забавляват. Този концептуален автомобил отговаря на тези нужди по различни начини, но най-вече благодарение на Flying Companion, който прави шофирането едновременно безопасно и забавно. Това е първият път в дългата автомобилна история, в която можем караме по земята с око към небето. Това е една невероятна функция – заяви Серж Муанг, Бранд мениджър и Мениджър „Иновативна Кооперативна Лаборатория”.

KWID CONCEPT е и готов да бъде електрически – има възможност да бъде оборудван с електрически батерии и контакт за зареждане, разположен зад логото на Renault. KWID CONCEPT се задвижва от последното поколение 1,2-литров бензинов турбодвигател, куплиран с EDC автоматична трансмисия с двоен съединител, комбинирайки удоволствие от шофирането с нисък разход на гориво.

Мултинационалният концептуален автомобил KWID CONCEPT е първият по рода си, с който Renault се прицелва към новите пазари. Дизайнерите на Renault по света си сътрудничиха при създаването на автомобил, предназначен за местни пазари и проектиран да отговори на нуждите им. Интериорът на автомобила бе проектиран от Франсоа Грение (Technocentre Design, Франция), който използва оригиналните чертежи на Мишу Батра (Renault Design India). Екстериорът е дело на Антон Шаменков (с руски корени, Technocentre Design, Франция), който използва оригиналните чертежи на Жан Семерива (Studio Design Brazil). Цветовете и материалите на автомобила са развити от Неха Лад (индийски инструктор, Technocentre Design) и разработени от Чи Янагисава (японски дизайнер, Technocentre Design). Аксел Брюн (Technocentre Design) бе мениджър на проекта.