Шарл Льоклер завърши на 3-то място в първата свободна тренировка за Гран при на Тоскана, което е и състезание №1000 за Ферари. И макар, че той остана едва 10-и във втората сесия, пилотът на Ферари бе доволен от представянето си днес.
„Беше позитивен ден. От друга страна трябва да разберем защо беше така. Ако трябва да съм честен това бе изненада за всички.“
Льоклер и Фетел караха на тази писта по-рано през годината с колата на отбора от 2018-а година. Самата писта се притежава от Ферари и за пръв път приема кръг от шампионата.
„Направихме филмов ден, който ни помогна да влезем в ритъм с трасето. За всички останали пилоти това бе напълно нова писта. Може би това ни помогна малко.“
„По време на втората тренировка бяхме по-близо до това, което очаквахме. Но мисля, че все още сме близо и можем да направим стъпка напред утре.“
📸 @Charles_Leclerc doesn’t miss the camera 😄👋#TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/GDKbDNaBnd
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020
Себастиан Фетел пък завърши съответно 13-и и 12-и в двете тренировки. Неговата програма, обаче, бе различна от тази на съотборника му.
След края на втората тренировка Себастиан спря колата си на пистата докато се прибираше в бокса заради проблем в задвижващата система. Подобни проблеми имаше и Ромен Грожан, чийто Хаас също използва двигатели на Ферари.
Фетел сподели, че все още не е доволен от баланса на колата и има много неща, по които да се работи.
„Мисля, че имаме потенциал да намерим по-добри настройки и че ще намерим някои дребни детайли. Уверен съм, че можем да се справим по-добре в квалификацията.“
Problems for Sebastian Vettel as the session ended 👀 He reports a problem with the engine, before pulling up at the side of the track 😖 #TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/RZ06wcxhmc
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020