Шарл Льоклер и Карлос Сайнц не очакват повторение на събитията от Мексико. Пилотите на Ферари вярват, че случилото се в Мексико Сити е частен случай и няма да се повтори в Сао Пауло.
Високата надморска височина на пистата Аутодромо Ерманос Родригес оказа негативно влияние върху работата на силовия агрегат на Ферари. От Скудерията са решили да използват по-ниски режими на работа на своите мотори заради съмнения, свързани с тяхната издръжливост. Балансът на болида F1-75 също не бе най-оптимален. В допълнение, от Ферари са объркали и настройките на двата си автомобила. Най-видното доказателство бе катастрофата на Льоклер във втората свободна тренировка. Монегаскът не бе доволен от стабилността на своя автомобил през целия състезателен уикенд в Мексико Сити.
Същевременно пистата Интерлагос е на второ място в класацията по надморска височина в F1. Въпреки този факт, Льоклер се съмнява, че ще има повторение на случилото се в Гран при на Мексико.
„Чувствам, че може би Мексико беше еднократен случай, тъй като в там имахме малки проблеми с работата на задвижващия агрегат. Освен това малко се борихме с баланса“, сподели Льоклер.
„Комбинацията от тези две неща ни накара да страдаме. Въпреки това съм сигурен, че тук ще се представим по-добре.“
„Искам да кажа, че Аутодромо Ерманос Родригес е много специфична писта при много специфични условия и има изключително голяма надморска височина. Затова не мисля, че тук ще имаме същите проблеми.“
„Надявам се да не изпитваме други затруднения в Бразилия. Надявам се уикендът да мине спокойно, макар че изглежда, че времето ще бъде много непредсказуемо, както е винаги тук. Но от друга страна, това ще го направи по-вълнуващ за зрителите“, добави пилотът на Ферари.
Льоклер очаква да се бори с Ред Бул в квалификацията, но остава реалист за шансовете си в състезанието.
„Да, вярвам, че можем да се борим с Ред Бул в квалификацията. Знаем, че в състезанието те винаги правят огромна крачка напред, която ние засега не можем да постигнем. Но ако завали дъжд може да се случи абсолютно всичко“, завърши Шарл Льоклер.
Другият пилот на Ферари Карлос Сайнц е съгласен с мнението на Льоклер. Испанецът има добри спомени от Интерлагос, тъй като записа първия си подиум във Формула 1 на това трасе през 2019 г.
„Смятаме, че Мексико трябва да е нещо като единичен случай. Никога не сме били толкова далеч от темпото на суха писта през цялата година. Според мен е съвсем ясно, че изобщо не се справихме в Мексико Сити“, коментира Сайнц.
„Няма значение дали това е било свързано с двигателя, баланса на автомобила, гумите или нещо друго. Явно автомобилът ни не работеше по правилния начин“, продължи Сайнц. „Сега се фокусираме върху Бразилия и Абу Даби. Това са последните две важни състезания преди края на сезона, където искаме да си върнем темпото, да продължим да се връщаме и да се борим за подиума с Ред Бул и Мерцедес.“
„Мисля, че борбата в предната част на полето е много интересна. [Трябва] да продължим да имаме безпроблемни уикенди, в които да мога да науча още за автомобила и да се подготвям за следващата година“, допълни пилотът на Ферари.
📸 from our Thursday in Interlagos #essereFerrari 🔴 #BrazilGP @Carlossainz55 @Charles_Leclerc pic.twitter.com/yoC4h9VT5d
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) November 10, 2022