Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 От Ферари объркали и настройките в Мексико

От Ферари объркали и настройките в Мексико

3149
0
Карлос Сайнц, Шарл Льоклер, Ферари
снимка: Ферари

Ферари липсваше в битката за подиума по време на Гран при на Мексико. Пилотите на тима Шарл Льоклер и Карлос Сайнц бяха седми и пети на стартовата решетка. На финала на пистата Ерманос Родригес Сайнц бе пети – на почти минута от победителя Макс Верстапен. Шарл се класира шести на още по-голяма разлика, а от Скудерията бяха избрали същата стратегия като Ред Бул. Задвижващите системи в болидите на Ферари бяха със занижени режими в Мексико, а настройките – недобре избрани след първоначално объркване на екипа, което е било забелязано твърде късно.

„Просто не се чувствахме добре на тази писта. Наложи се да направим компромис със задвижващите системи. Това означаваше, че нямахме на разположение цялата им мощност. Поведението на F1-75 също не бе на ниво. Балансът не бе особено добър. Колата просто не завиваше. Сега трябва да открием защо се получи така.“

„В първата тренировка не разбрахме колко зле е поведението на колите. Тестът на гуми определено не помогна в това направление. За последно бяхме толкова назад на Спа. Необходимо е да си извадим необходимите заключения и да си върнем силата за финалните два старта“, посочи шефът на Ферари в F1 Матия Биното

Лошата форма на Ферари не остана незабелязана. Бившият F1 пилот и настоящ телевизионен експерт Пол ди Реста коментира, че според него представянето на Скудерията в Мексико не се дължи единствено на разредения въздух.

„Да, това се отразява директно на колата, но пък други нямаха чак такива грижи. Двигателят? Алфа Ромео вървеше по-добре и [Валтери] Ботас дълго време бе на силни позиции. По-добри, отколкото отдавна му се беше случвало. Страхувам се, че още от юли във Ферари не са имали шанс да спечелят състезание. Мерцедес ги настигна и вече ги изпреварва“, заяви Ди Реста относно представянето на Скудерията.

Разочарованието в самия тим на Ферари бе осезаемо

„В квалификацията имахме някои проблеми. В състезанието обаче грижите с DRS-а бяха поправени. Сменихме задното крило. С двигателя все още имаше известни проблеми, но те определено не обясняват крайната разлика“, огорчено каза Льоклер.