Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер: Може да кажем, че беше лош късмет, но в крайна сметка...

Льоклер: Може да кажем, че беше лош късмет, но в крайна сметка просто нямахме скорост

3514
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Девети и десети завършиха в Гран при на Великобритания пилотите на Ферари Шарл Льоклер и Карлос Сайнц.

„Като нямаш скорост се оказваш в много трудна за управление ситуация, където и да си в колоната. Може да определим нещата като лош късмет. Да кажем, че сейфти карът, моментът на излизането му бе лош за нас, а други пилоти извадиха късмет. Но в крайна сметка просто нямахме скорост“, заяви Льоклер

„Не че износвахме гумите повече от другите. Просто Мерцедес и Макларън са по-силни от нас. Знаехме, че представянето ни на тази писта ще е сред най-лошите за сезона. Заради високоскоростните завои е. Това е една от слабите страни на колата. Вчерашната ни близост (до челото) беше приятна изненада. Предстои ни дълъг път, защото в момента поведението все още зависи много от моментните условия. И като казвам това, имам предвид най-вече вятъра. Една смяна на посоката и болидът става крайно труден за управление. Имаме напредък в това отношение, но ни трябва още една голяма крачка напред.“

„Макларън ни изненада. Този сезон е много трудно да предвидиш резултатите в което и да е състезание, защото разпределението на силите между отборите се променя. Те бяха изключително силни този уикенд“, каза още Льоклер.

Карлос Сайнц също отбеляза темпото на Макларън и каза, че болидите на екипа от Уокинг са били по-бързи, отколкото във Ферари очаквали

„Беше трудно състезание. Темпото ни не отговаряше на очакванията и в резултат на това не можехме да се борим с колите пред нас. Успях да удължа стинта с медиум. Бях бърз и с харда. Колата за сигурност обаче излезе във възможно най-неподходящия момент. Сторих всичко по силите си на рестарта, но да се боря с хард срещу други коли с по-свежи гуми беше изключително трудно“, обясни Сайнц.

Шефът на Ферари Фредерик Васьор каза, че в тима били малко по-консервативни с избора на гуми. Причината била, че очаквали по-високо износване. Според него екипът не натиснал достатъчно, а и липсвала скорост.