Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер пред Норис във втората тренировка в Унгария

Льоклер пред Норис във втората тренировка в Унгария

3514
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер, снимка: Спас Генев

Шарл Льоклер бе най-бърз във втората тренировка за Гран при на Унгария с време от 1:18.445. Втори остана Ландо Норис с 1:18.662, а на 14 хилядни зад него бе Карлос Сайнц. Топ 5 допълниха Макс Верстапен и Даниел Рикиардо.

Температурата на въздуха по време на сесията бе 33 градуса, а тази на пистата — 47.

Първи на трасето отново излязоха пилотите на Астън Мартин, за да изпробват новото задно крило на автомобила си. След първите бързи турове Шарл Льоклер излезе начело с 1:18.911 на около 7 десети пред Верстапен.

Около 20 минути след началото на тренировката, Карлос Сайнц зае втора позиция като бе с 5 десети по-бавен от съотборника си. Испанецът бе най-бърз в FP1. Междувременно към момента Фетел бе най-бърз след пилотите на Ред Бул и Ферари.

Завъртане на Алекс Албон в първи завой пък предизвика жълти флагове. Пилотът на Уилямс все пак успя да продължи участието си в тренировката.

В средата на тренировката Ландо Норис временно застана начело преди времето му бързо да бъде подобрено от Льоклер. Пилотът на Ферари записа 1:18.445 с най-меките гуми. Карлос Сайнц не успя да подобри времето си, тъй като бе блокиран от Латифи по време на бърза обиколка.

Джордж Ръсел пък се оплака, че не може да премине през 1-ви завой без да блокира гумите си. Британецът имаше подобен проблем и по време на първата свободна тренировка.

15 минути преди края на сесията Льоклер все още бе начело пред Норис, зад когото вече се намираше Сайнц. Ландо Норис бе предупреден по радиото, че трябва да избягва бордюрите, за да избегне проблеми с пода на колата.

Междувременно Шарл Льоклер се оплака по радиото, че нещо не е наред, когато е на четвърта предавка и че въртящият момент е много нисък на тази скорост. Той сподели, че това му се случва за първи път и реши да спре в гаража, за да бъде проверена колата му. От отбора обаче бързо прецениха, че всичко е наред и пилотът на Ферари бързо излезе отново на трасето.

Макс Верстапен пък не бе доволен от това, че автомобилът му подскача в 4-ти и 11-ти завой. Проблеми в четвърти завой имаше и Люис Хамилтън, който загуби контрол върху задната част на автомобила си и напусна очертанията на трасето. Британецът каза на състезателния си инженер, че колата му е нестабилна.

Ето и как изглеждаше класирането в края на FP2: