Шарл Льоклер се потопи в радостта от победата си в домашната за Ферари Гран при на Италия, но след това предупреди отново и отбора си, и тифозите срещу прекалено големи очаквания. Монегаскът бе предпазлив още в навечерието на надпреварата на пистата Монца. Тогава каза, че това не е трасето, което ще донесе пълна и достоверна оценка на новостите, които Скудерията имаше. Ферари излезе с най-големия пакет обновления за SF-24 през сезона досега.
„Не трябва да разчитаме само на това състезание. За нас като отбор е изключително важно да не се облягаме прекалено на случилото се на Монца, след като се върнем във фабриката. Трябва да оставим емоциите настрани и да се подготвим за Баку без свръх големи очаквания“, коментира Льоклер
„Монца е много особена писта. Бяхме много силни през уикенда там, но в Баку ситуацията вероятно ще е много различна и отново ще се промени в Сингапур. От Монако до Монреал видяхме колко голяма разлика може да има от един до друг състезателен уикенд. Много е важно да се внимаване не само с очакванията на отбора, но и с тези отвън. Да не се полудява след една надпревара, защото просто не е реалистично. Направили ли сме крачка напред? Да. Достатъчно ли е, за да печелим състезания до края на сезона? Все още не“, каза още Льоклер.
View this post on Instagram
Междувременно Рене Арну, който е бивш пилот на Ферари от началото на 80-те години на XX век, посочи, че Скудерията може да се възползва от явно неустойчивата ситуация в Ред Бул. Тимът от Милтън Кийнс е начело в класирането при конструкторите след 16 състезания с 446 точки. Макларън е само на 8 точки, а Ферари – на 39. До края на първенството остават 8 кръга.
„От месеци твърдя, че проблемът със секса и парите (в Ред Бул) ще има последствия. Винаги съм вярвал, че ще дестабилизира тима. Дори [Макс] Верстапен го усеща. 39 точки не е малка разлика, но като се има предвид колко зле върви Ред Бул, но е и толкова голяма. Макларън също е в борбата и мисля, че ще се получи страхотна битка“, коментира Арну
„Шарл пък е на 86 точки зад Макс. Страхувам се, че това е прекалено много. Когато е в топ форма – като в Монако и Монца – не могат да го стигнат. Сезонът обаче е 24 състезания, Шарл трябва да е по-постоянен. Кой ще спечели титлите? При пилотите бих казал Норис, тъй като Шарл, за съжаление, е твърде назад. При конструкторите надявам се Ферари“, допълни французинът.
View this post on Instagram